enden Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Sliter med bsod på maskinen etter at jeg formaterte og la inn alle nye drivere. Er nesten sikker på at det er lydkortt som gjør det. Ender opp med irq no less or equal, men har aldri hatt problemer med de gamle driverne. Har liten mulighet til å fysisk flytte kortet. Jeg håper derfor noen andre har vært smarte nok til å ta vare på drivere som er litt eldre enn de jeg har nå Lenke til kommentar
Arne_H Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Hos www.driverguide.com finner du det meste av drivere, eneste du må gjøre er å registrere deg, noe som er gratis. Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) Hadde de bare prestert å ha versjonsnummer på en eneste driver der så kunne det vært et alternativ.. Men takk for tipset. Tenkte faktisk ikke på det selv Endret 15. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
Arne_H Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Sjekk denne linken og se om du finner driveren her: http://no.europe.creative.com/support/drivers/ Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 finner ikke eldre drivere der, kun den jeg har som tydeligvis bugger... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Alt som har med lydkort og drivere inkudert skal postes her Stenges pga feilpost. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg