Geir L Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg er småhypp på en ny ekstern harddisk! Noen som har erfaringer eller anbefalinger om dette? Har fra før en ekstern Western Digital 120GB FireWire. Denne er jeg forsåvidt meget fornøyd med, men jeg synes kapasiteten begynner å bli en smule for trang.. Hadde vært greit om prisen kunne holdt seg rundt 2-3 laken. På forhånd takk for alle tips! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg er ihvertfall fornøyd med min WD Combo FW/USB 250 GB... Den går vel for godt under tre høvdinger nå tror jeg... Lenke til kommentar
bholmsen Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) Jeg har en Maxtor på 200 giga hispeed usb og er fornøyd, selv om man må kjøre inn disken først... første 10 gangene man slår av og på går alt rimelig tregt... Detter er riktig ifølge manualen. Men nå er det bare toppers!! 2400,- PS! har du ikke Hispeed Usb , må du kjøpe et pci kort for 3-400,- Endret 15. februar 2004 av bholmsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå