Peterman Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Se på disse trådene http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=207064 og http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=203628 De omhandler såvidt jeg kan se akkurat det samme emnet, kopiering av musikkskiver med brukersperre. Den ene tråden stenges og sensureres, mens den andre har vært åpen i tre dager. Kanskje en intern diskusjon hvor man fastsetter hva som faktisk bryter med forumets retningslinjer er på sin plass. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) Uhm, det kan være at ingen moderatorer har sett den? Siden du bryr deg så mye, har du rapportert tråden forresten? Forumstyret og moderatorenes tolkning av reglene og alt det der er bare tilfeldig uansett virker det som. F. eks på amobil sitt forumet FLYTER det i overflod av warez-henvisninger, 1/10 tråder har forstålig topic og det er nesten kaotiske tilstander der i blant. Forumstyret og moderatorene trenger en SKIKKELIG opprydning og slap bak til tider Endret 15. februar 2004 av Blib Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Personlig synes jeg det er å dra rettningslinjene vel langt uansett, å sensurere slike ting, jeg har all musikken min på mp3 av praktiske årsaker, det er lovlig, og ikke moralsk galt IMHO, og ikke noe værre å snakke om på forumet en mange andre ting som tillates. AtW Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 QUOTE (ATWindsor @ 15/02/2004 : 12:18) Personlig synes jeg det er å dra rettningslinjene vel langt uansett, å sensurere slike ting, jeg har all musikken min på mp3 av praktiske årsaker, det er lovlig, og ikke moralsk galt IMHO, og ikke noe værre å snakke om på forumet en mange andre ting som tillates.AtW Personlig backup er lovlig. Det eneste som er ulovlig er kopisperrene som begynner å sprette frem bak enhver busk nå om dagen. Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Den ene er om å ripe cder bare, og den andre går det tydelig frem at det er for å ripppe cder du selv eier, altså sikerhetskopiering som er fult lovelig. kan ha noe med det å gjøre Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 dette her er feilpostet Skal ikke sette mye penger på at den ikke blir stengt, eller hvis du er helsdig, flyttet Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) Dette er jo en tilbakemelding da enden Edit:leif Endret 15. februar 2004 av Zyrex_ Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) joda, men dette er kategorien for tilbakemeldinger til hardware.no Vi har et eget forum som heter FORUM hvor tilbakemeldinger til forumet skal Sorry at jeg gåt ot, og klager, men det er bedre å flytte frivillig enn å bli stengt midt i Endret 15. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 Ser nå at denne posten burde vært i Forum -> Tilbakemeldinger til moderatorteamet. Flytt den om det er nødvendig. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 enden, Lyd kategorien er en del av hardware.no forumet.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 QUOTE (sparks @ 15/02/2004 : 13:22) enden, Lyd kategorien er en del av hardware.no forumet.. huh? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Personlig mener jeg det er feil å stenge slike tråder. Vi moderatorer skal ta opp denne saken internt. Lenke til kommentar
Ganske Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 QUOTE (LarsP @ 15/02/2004 : 12:31) Personlig backup er lovlig. Det er ingen vits i å bortforklara med "backup". Eksemplarframstilling til privat bruk er ein lovfesta forbrukarrett. (Åndsverksloven §12) http://www.efn.no/eksemplarrettigheter.html http://www.efn.no/d-platenotat.html Eg ventar spent på at den eldste tråden vert opna og desensurert... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg