SnowDOG_ Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Mc guyver (elns) suger! Så på det mølet som fjortiss og mislikte det men så likevel da vi ikke hadde kabeltv. Water rats suger enda hardere. måtte bare få det ut. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 jeg er skuffet, jeg har nå sett på MG noen ganger, og det ser ut som at jeg kan alle episoden utenat Lenke til kommentar
Togo Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Mc guyver (elns) suger! Så på det mølet som fjortiss og mislikte det men så likevel da vi ikke hadde kabeltv. Water rats suger enda hardere. måtte bare få det ut. Altså MacGyver er dritdårlig, men det er jævlig kult! Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 En gang i tiden hadde jeg en viss respekt for deg SnowDOG_... Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Mc guyver (elns) suger! Så på det mølet som fjortiss og mislikte det men så likevel da vi ikke hadde kabeltv. Water rats suger enda hardere. måtte bare få det ut. jaja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå