knutby Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 MacGyver Store nyheter for «MacGyver»-fansen! Den oppfinnsomme og populære actionstjernen MacGyver har vært en gjenganger på TV 2-skjermen, og nå dukker han opp igjen på hverdager kl 14.50 fra og med 24. februar. Bevis Return of the King Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Fett. En episode som har satt seg i hodet (pga. dens overdrevne dumskap) er når McG, Pete og noen andre blir sperra inne i ei hule, med ei dobbel branndør mellom dem og friheten. Han studerer døra, og finner ut at nøyaktig DENNE modellen branndører, som ble laga mellom 19xx-19xx, har en spesiell GASS imellom de 2 lagene, og den gassen reagerer kjemisk på magnetfeltet fra den udødelige "swiss army knife"'n. Så han bare veiver kniven foran døra ei stund, så eksploderer hele greia (utover selvsagt, så ingen blir skadet). Visste ikke at gasser kan reagere kjemisk på magnetfelt, men når McGyver sier det, så må det jo være sant Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Endelig... Helten min vender tilbake Lenke til kommentar
kag Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Hverdager klokken klokken 14.50? Hva slags tidsspalte er det å pakke lørdagshelten i? Midt i mellom spanske såpeoperaer og God Morgen Norge. Men MacGyver lenge leve. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Fett. En episode som har satt seg i hodet (pga. dens overdrevne dumskap) ernår McG, Pete og noen andre blir sperra inne i ei hule, med ei dobbel branndør mellom dem og friheten. Han studerer døra, og finner ut at nøyaktig DENNE modellen branndører, som ble laga mellom 19xx-19xx, har en spesiell GASS imellom de 2 lagene, og den gassen reagerer kjemisk på magnetfeltet fra den udødelige "swiss army knife"'n. Så han bare veiver kniven foran døra ei stund, så eksploderer hele greia (utover selvsagt, så ingen blir skadet). Visste ikke at gasser kan reagere kjemisk på magnetfelt, men når McGyver sier det, så må det jo være sant Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 jeg skal starte en underskrifts kampanje det jeg skal få tilbake. A-TEAM, og AirWolf på Tv3 Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 yeah! ******* heftig at water rats kommer også Lenke til kommentar
knutby Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 yeah! ******* heftig at water rats kommer også Den serien var über digg! Fikk nesten tårer i øynene på sesongavslutningene Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Yeah go MacGyver... Å seriøst A-team_må_tilbake på TV3 Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Skulle hat TV kort på datan, da kunne jeg tatt opp alle episodenne, blir lissom lit mange VHS kasetter av det. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Så teit!! Skal alltid ha de kewle tv-episodene når jeg er på skolen! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) Kult.Husker de "gamle" dager da Mcgyver gikk på lørdagene.Satt klistret foran tv-skjermen hele familien da Tomt at jeg ikke får sett det på Mandag,Tirsdag og Torsdag da,slutter så seint da Endret 15. februar 2004 av Zemeckis Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Hva med å sette på videoen, og ta opp episoden?....Det gjorde jeg når jeg tok opp program som gikk når jeg var på skolen... Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 MacGyver er best! Ååh, en glede at han kommer tilbake... *fanken* skal på fotball jeg i dag 14.50... *sette på timer* Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Det går ikke idag ....neste mandag..... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 MacGyver er sinnsykt rått! Men får bare med meg slutten da Boston High eller Public, eller hva det heter, blir prioritert foran og går på TV Norge 14:40 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå