SUPERJANNE Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 hvordan i svarte svingende kommer man på nett med denne marskinen? jeg har ikke ip eller noen ting, fått opp dissa små dataene nederst på skriveborde, hastihet 400 et eller annet! ??? 1443 et eller annet står det connectet med. Lenke til kommentar
sazi Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Det høres bra ut!! Jeg er nysgjerrig på å se denne maskinen testet opp mot kompletts Medion MIM2030 15.4" WXGA / Radeon 9700 og Medion RAM2010 15.4" WXGA / Radeon 9700 når disse kommer! Disse er også spennende, velutstyrte billige maskiner, men det virker som de har kjipe skjærmer. De har pent design, men er nok litt store og tunge, og har sikkert ikke den samme batterikapasiteten.... men jeg er spent! Lenke til kommentar
sazi Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 jmmk: høres ut som du ser på firewire-tilknytningen.... Sjekk at du har installert nettverkskortet riktig. Lenke til kommentar
sazi Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Jeg lurer på om det har noe for seg å bytte ut 266Mhz-ramen med f.eks. 400Mhz? Støtter denne maskina så kjapp ram? Dessuten lurer jeg også på om maskinen støtter de nye mini-pci kortene med 54Mbs trådløs LAN? Kanskje jeg skulle høre med PSData selv... Disse opgraderingen pluss en kjappere (7200rpm) disk kommer ikke på mer enn 1000-lapp i tillegg! Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 er på nettet. lurte på hva slags oppløsning dere har skjermen på? jeg har min på slik at alt blir veldig smått, men et hakk under , da blir det liksom så for stort! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 er på nettet. lurte på hva slags oppløsning dere har skjermen på? jeg har min på slik at alt blir veldig smått, men et hakk under , da blir det liksom så for stort! Blir ikke bildet grumsete? Lenke til kommentar
bryhon Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) er på nettet. lurte på hva slags oppløsning dere har skjermen på? jeg har min på slik at alt blir veldig smått, men et hakk under , da blir det liksom så for stort! Blir ikke bildet grumsete? jo selvfølgelig blir det grumsete, 1557 sin SXGA skjerm er laget til 1400x1050 og alt annet blir da "strukket" ut over skjermen Endret 10. mars 2004 av bryhon Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 lite og litt uklart! jeg tror ikke jeg kan bruke det som står over!? jeg prøvde med litt høyere enn dette og da fik jeg sånn melding.... hva bruker dere? sliten i øya jeg! 2: hvordan få pc`n til å lese MMC? har et minnekort her , som hadde vert fint å z på igjen! Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 HERREGUD!!! ALT BLE HELT KLART HER!!! tusen takk.... Lenke til kommentar
jvik Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Les hva folk sier da. Skjermen er LAGET for 1400x1050. ALT annet blir dårlig. EDIT: Flott at du så det Endret 10. mars 2004 av jvik Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 puh, endelig begynner jeg å få ting til! k*dda med drivere og sånn, endelig ferdig og på nettet! (var forøvelig en fæl og kronglete afære) har masse ting inpå mine dokumenter som jeg har lagdt i en mappe, som heter "detter vet jeg ikke va er" unzippede ting.. men de kan vel bare ligge der. ? bare en ting igjen! hvordan få MMC luken til å lese det som er på kortet? Lenke til kommentar
sazi Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 jmmk: nå har ikke jeg en slik maskin (enda), men på de fleste minnekortleser kommer disse opp på "min datamaskin" som removeable storage, eller noe... Lenke til kommentar
sazi Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 ...og ang mitt innlegg tidligere i tråden, hvor jeg lurte på om maskinen støtter diverse maskinvare, har jeg fått svar på dette i en annen tråd.... -så dere slipper flame meg! -maskinen støtter ikke 400Mhz ram. -803,11G kortet funker, men ikke w-lan lyset eller knappen. noe annet jeg stusser litt på, er hva som står under tekniske detaljer på 4x dvd brenneren hos ps data (som er billigere). Jeg siterer: Generelt Kompatibilitet PC Enhetstype Diskstasjon - DVD+RW Optisk lagring Type 1 x DVD+RW - intern - 5.25" Slim Line Grensesnittype IDE Ekspansjon / Tilkoplinger Grensesnitt 1 x IDE/ATAPI Kompatible brønner 1 x tilgang fra forsiden - 5.25" Slim Line her står det gjentatte ganger 1x... er dette fordi det er et stykk, eller fordi det er en 1x brenner?? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) nå har jeg 1400X1050 oppløsning på skjermen og 96¨på PPT, alt ble lite, så jeg gjorde skriften større i "egenskaper"... da ble det greit. ellers tok jeg en tur innom "tilgjenglihetsalternativer", liten skrift der, og da ble det ikke så stor skrift øverst på det blå. (om dere forstår...) der det står "barbara.no" nå f.eks. slapp den veldig BREDE verson... Endret 11. mars 2004 av jmmk Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 noen flere som har denne innstillingen ? Lenke til kommentar
akerman Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 jmmk, try using 1400x1050 without enlarging any fonts, for a while. I had a laptop with 1680x1050, and it was too small for me, for a while. Initially, I also enlarged all the icons and text.. but then I said to myself: "arrhh, what's the point of this resolution, if I'm not using it" - so I put everything back @ standard. After 2-3 days, it wasn't too small for me anymore! Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 jeg prøve, men siden jeg ser dårlig klarte jeg ikke ha det sånn, det ble for smått for meg. jeg er fornøyd sånn det er nå. Lenke til kommentar
zeitgeist Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 -maskinen støtter ikke 400Mhz ram.-803,11G kortet funker, men ikke w-lan lyset eller knappen. Jeg har 1557P og har 2xGeil Golden Dragen 512 PC3200 i den og det fungerer veldig bra. Om det er noen ytelsesgevinst å hente, er en annen sak. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 akerman: jeg gjorde som du sa, har satt til normal font... jeg blir vel vant med det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå