Illmatic Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 er det verdt å kjøpe game-cube bare pga metal gear solid twin snakes, når man har playstation 2 og de to andre metalgear spillene til playstation. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Om du føle at du har lite fornuftig å bruke peng på, så skal du nu bare gjøre det... Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 er det verdt å kjøpe game-cube bare pga metal gear solid twin snakes, når man har playstation 2 og de to andre metalgear spillene til playstation. Jeg skal gjøre det, og jeg har de to andre til PC. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Er du en iherdig FAN av denne serien så JA, hvorfor ikke Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Mhm. Gamecube er jo ikke akkurat dyr... Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 har du sans for moro med venner, kan du kjøpe marioparty x og supersmash bros. melee Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 er det verdt å kjøpe game-cube bare pga metal gear solid twin snakes, når man har playstation 2 og de to andre metalgear spillene til playstation. Jeg lurer på å gjøre det samme..også pga Resident Evil serien Lenke til kommentar
notarget Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Nå kommer snart 3'ern også til PS2 Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Hvorfor i all verden kjøpe GC for det når det kommer på PS2 ? Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Hvorfor i all verden kjøpe GC for det når det kommer på PS2 ? Jaja, du får bare innbille deg det du da. Men forbered deg på å bli skuffa. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Hvorfor i all verden kjøpe GC for det når det kommer på PS2 ? Jaja, du får bare innbille deg det du da. Men forbered deg på å bli skuffa. Sant så sant. Du blander spillene her Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Twin Snakes kommer bare på GC. Uansett er GC et bra kjøp. Mange spill... Når jeg har fått et par tusen blir det GC Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Twin Snakes kommer bare på GC. Uansett er GC et bra kjøp. Mange spill... Når jeg har fått et par tusen blir det GC Nå skal vi vel ikke bli altfor overrasket om det kommer til PS2 og PC Endret 16. februar 2004 av Zlash Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Twin Snakes kommer bare på GC. Uansett er GC et bra kjøp. Mange spill... Når jeg har fått et par tusen blir det GC Nå skal vi vel ikke bli altfor overrasket om det kommer til PS2 og PC Si meg, hvor mange GC spill har blitt konvertert i forhold til hvor mange Xbox og PS2 spill som har blitt det? Lenke til kommentar
banzay Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Twin Snakes kommer bare på GC. Uansett er GC et bra kjøp. Mange spill... Når jeg har fått et par tusen blir det GC Nå skal vi vel ikke bli altfor overrasket om det kommer til PS2 og PC Si meg, hvor mange GC spill har blitt konvertert i forhold til hvor mange Xbox og PS2 spill som har blitt det? Ingen.. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 tror ikke det blir konvertert. skal i hvertfall ha snake eater når det kommer, gc får vi se, skulle ønske det var flere skikkelig bra spill ti cg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå