torgros Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg har i det siste gått rundt med tanken å pusse vekk malingen på mitt cheiftec midi. Det er bare ett problem, topplokket. Har sett andre som har det av uten en ripe så det er sikkert en veldig lett måte å gjøre det på Jeg har sett at det er 3 bolter i hver ende, men hvordan får man de av. Noen forslag Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Du må nok bore dem ut og sette på nye senere Lenke til kommentar
torgros Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 Du må nok bore dem ut og sette på nye senere Bore? Med hva??? Lenke til kommentar
torgros Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 borr kanskje Hvordan bor da?? Jeg prøvde med bor men hadde ikke tynt nok!! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Et tynnere et, kanskje? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) tror du må ha et borr som er ca.3mm, og bruk autosol for å få bort lakken. edit : om du har et bittelite skrujern så kan du bruke det og en hammer for å få bort popnaglene, men da må du ta i litt. Balle Endret 15. februar 2004 av ballemann Lenke til kommentar
-=EivinD=- Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 jeg pusset ned/lakkerte akkurat mitt chieftech....jeg bare maskerte alt annet og gikk løs med sandpapiret...funka fint d =) Lenke til kommentar
torgros Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 jeg pusset ned/lakkerte akkurat mitt chieftech....jeg bare maskerte alt annet og gikk løs med sandpapiret...funka fint d =) Lakkerte du med vått papir d gjør jeg, for et gris, men sinnsykt effektivt Lenke til kommentar
torgros Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 jeg pusset ned/lakkerte akkurat mitt chieftech....jeg bare maskerte alt annet og gikk løs med sandpapiret...funka fint d =) Går for denne jeg, ingen innvendinger? Lenke til kommentar
torgros Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 jeg pusset ned/lakkerte akkurat mitt chieftech....jeg bare maskerte alt annet og gikk løs med sandpapiret...funka fint d =) Det ble bra ikke sant Synes det får et stilig moderne preg Se her http://www.bit-tech.net/article/113/1 Lenke til kommentar
sparks Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Mye fetere hvis du chromer det helt Lenke til kommentar
tixi Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Hvordan skal du lakkere fronten? Det er da så mye kriker og kroker der! Lenke til kommentar
torgros Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 Hvordan skal du lakkere fronten? Det er da så mye kriker og kroker der! Hvis du har sett et chieftec dragon (svart) Du vet at det er en dør som kan åpnes foran cd dvd o.l Midten av den døra skal jeg lakkere gult KULT Lenke til kommentar
EDB Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Midten av den døra skal jeg lakkere gult KULT Gult er kult Hadde planer om å lakkere chieftechen min jeg også, men så ble det til at jeg helle skal 'stappe' den inn i en koffert etter hvert Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 du bruker en 5 mm borr å peiser på.. Gjorde akkurat det samme på mitt kabinett her i uka.. Festet lokket med ett par skruer da jeg oppdaget hvor lett det var å jobbe i maskinen ovenifra Lenke til kommentar
--Koni-- Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Heeeey! Har Chieftec Dragon Fulltower, men regner med at det er samme løsningen. Det er 3 popnagler i hver ende av toppen, så er det 2 innvendig... MANGE som ikke har funnet disse enda... Står i ramma =) Mvh Tom Ragnar... Min Worklog : http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=224475 :D:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå