insider Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 *skru på chillout og høre på* har faktisk hørt svert lite på den Hørt mest på vocal trance og trance kanalen dems litt eurotrance å (men det er lenge siden) Lenke til kommentar
Wild Child Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 jg digger trance techno åg happy hardcore ...... vist u vill ha noen KULE sanger søker u bare på den musikk sjangeren u vill ha på et musikk nedlastnigs prog(u finner j***g mangen brae!) Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Sjekk tråden min for info! Lenke til kommentar
insider Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 noe og anbefale er dito - shadows Oceanlab -Clear Water Cyngus X - The orrange therme og ALT av ATB ! ! Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 noe og anbefale er dito - shadows Oceanlab -Clear Water Cyngus X - The orrange therme og ALT av ATB ! ! Må nesten legge til : Dito - Sky Lenke til kommentar
insider Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 noe og anbefale er dito - shadows Oceanlab -Clear Water Cyngus X - The orrange therme og ALT av ATB ! ! Må nesten legge til : Dito - Sky klassiker det kom den før eller etter shadonws, mener det er før men husker ikke helt. Apoptygma Berzerk Armin van Buuren Barthezz Beam Vs. Cyrus Blank And Jones Cosmic gate DJ Jean Dj Tiesto Ian van Dahl kai tracid kosmonova Lasco Marco V Mario Lopez Mauro Picotto paul van dyk Silverblue System F trance allstars Yahel Wes For å nevene noen artister. Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) klassiker det kom den før eller etter shadonws, mener det er før men husker ikke helt. "Shadows" kom først, og "Sky" etterpå. i følge denne siden Endret 20. april 2004 av praut86 Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Hm... Flere av mine favoritter som ikke har blitt nevnt! Noen av mine "all time" favoritter (ikke i noen spesiell rekkefølge): Way out west - Ajare Three drives (on a vinyl) - Greece 2000 Southside spinners - Luvstruck 2000 Carlos - The silmarillia Dj Jurgen - Better of alone Lucid - I can't help myself (hvilken annen sang har sampla fra denne?) Out of grace - Obscura BT - Flaming June Roger Sanchez - Another chance Delerium - Silence (Dj Tiesto mix) (denne er nevnt før) + mange fler! Lenke til kommentar
Wild Child Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 techno/trance er jo drit kul musikk hva er det med dere som ikke liker det?? Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Alt av Xanitra er jo bra? http://www.xanitra.com neida in trance we trust CD'ene er jo konge da:) Lenke til kommentar
Nimda Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Den Armin Van Buuren - Burned with desire er genial, spesielt starten. Har forøvrig lagt ut en playlist på http://home.no/ring86 <-- Skaff dere alle de, kun godlåter der . Sikkert mange jeg har glemt, men gadd ikke å finsøke på harddisken. Kan også anbefale alle Street Parade CDene, spesielt 2001 live som er mixa av Dj Madwave, helt sinnsyk! Lenke til kommentar
ratata Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 oceanlab - satellite (above & beyond mix) solid globe - sahara fx-zone - synthasia ( nu-nrg mix) IIO - smooth (airbase remix) sasha - xpander m.u.s.e. & dj san - dendera Riva - Time Is The Healer (armin van buuren remix) delerium - silence (tiesto remix) - innocente (tiesto remix) - underwater (rank 1 remix) DDE - E6 Lenke til kommentar
ratata Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 4strings - take me away ( og ellers det meste av 4 strings særlig daytime med vokaler i ) glem ikke 4 strings - diving, med vocals... noe av det beste Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Bra liste Her har vi min type trance! Lenke til kommentar
ratata Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Alt av Xanitra er jo bra?http://www.xanitra.com fysj, for ei stygg side ^^ britney spears - everytime (above & beyond remix) Lenke til kommentar
andreas Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) Mine tips! Slappe av låter: Mark Otten - Tranquility (Markus Schulz Coldharbour Remix) Holden and Thompson - Nothing (93 Returning Mix) Airwave - Ladyblue (Original Beat Mix) Markus Schulz presents Elevation - Clear Blue Sky Paul Oakenfold- Hypnotized York - On The Beach (CRW Mix) flash brothers - release time (Gabriel and Dresden mix) +++ Andre: Three Drives On A Vinyl - Greece 2000 (Original Mix) < Klassiker Solid Globe - Sahara -Northpole -Southpole JFK Vs Revolution 9 - Metropolis (Prime Mover Remix) Filo & Peri - I95 (Original mix) Dreas Pres. Havannah - Havannah Diverse Tiësto låter Solar stone har også mangen bra... ++++ Kan nevne fler... Når det gjelder Mix set anbefaler jeg alle Magik set'ene fra Tiesto og ASOT set fra AVB (Armin van Buuren) ++ Endret 22. mai 2004 av andreas Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Mark Otten - Mushroom Therapy (Costa del Sol Chilled Mix) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå