scoot Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Er en slik Techno frik, men er lei av de sangene jeg har.. Noen som har noen go'e på lager?= Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 hørte litt på tekno før.... Brooklyn Bounce, Antiloop, Safri Duo er jo bra artister... Lenke til kommentar
Ola-Nor Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Hvilken sjanger? Hva har du hørt på tidligere? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 Litt forskjellig egentlig, likte Dj Dream, Dj ballon etc.. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Tecno og transe er den værste plastikk musikken man kan få tak i Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) Tecno og transe er den værste plastikk musikken man kan få tak i Rapportert. Ingen spurte deg... Endret 15. februar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 eneste av techno/trance jeg liker er Faithless, spesielt God is a DJ og Insomnia. kom på at det kanskje kan kalles for elektronika og (jeg har minst peiling på de tre sjangerne) Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Hmm.. Det er så mye forskjellig innen den sjangeren, men her er noen iallefall.. Groove Coverage (CR I.) - God Is A Girl Groove Coverage - Moonlight Shadow Barthezz - Infected Barthezz - On the move Barthezz - Your Thick (Promo) Interphace - Dr FeelGood Laze - Steppin Out Lyala - Time to fly Gigi D'agostino - L'amour toujours - (Techno mix) Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) Hmmm... Må_nesten_si meg enig med sluffy her faithless funker _avogtil_... ellers så liker jeg det ikke Endret 15. februar 2004 av kaiern Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 avogtil ja... (begynner nesten å vende meg til rusk-i-øyet smileyen no) Lenke til kommentar
Ola-Nor Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Lenge leve plastikk musikk! Personlig så liker jeg Underworld veldig godt. Det er sannsynligvis en god ide å starte med cd`en "everything everything" ( som er en live cd), starter du med de vanlige cd`ene fra dem, så skjønner man ikke akkurat max. Cd`ene i seg selv er sære, men live er de geniale. The Chemical Brothers liker jeg også. Utenom dette så går det ofte i Sasha/ John Digweed / Sander Kleinberg / Steve Lawler / Pete Tong og Paul Van Dyk. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Artister: Beam Cosmic Gate Hypertraxx pluss masse annet Goliath! Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Matt Darey, Dj Stigma, Johan Gielen, Airbase, Dj Cor Fijneman, Ron van den Beuken, Darren Tate, Cern- Dette er mest trance. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 det er ikke direkte techno men jeg hører på mye electronica Faithless som nevnt har mye bra. Underworld har masse kul musikk Prodigy.. de fleste vet hvem og hva de er. Fatboy slim.. har en kul cd, der fatboy og underworld spiller samen på en konsert. og min favoritt, Moby spesielt det før Play, selv om play er drit bra så er det mye fra hans tidligere kariere som er Supert, anbefaler cd'n Mobysongs Lenke til kommentar
Crack Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Kaiern: Du eier ikke musikksmak!!!!!!!!!! Gjør jeg vel Beklager den lille kommentaren på starten.... bare datt ut av munnen på meg Endret 17. februar 2004 av kaiern Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Om du ikke har hørt Fridge - Angel, hør den! Om du ikke har hørt Nexus - Next, hør den! Om du ikke har hørt Veracocha - Carte Blanche, hør den! Om du ikke har hørt Mark Jones - New Life, hør den! Om du ikke har hørt Marc Dawn - Expander, hør den! Om du ikke har hørt DC-10 - Flying High, hør den! (mersom Eurodance) Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Megara vs DJ Lee , Russenmafia , DJ Shog , Gouryella osv osv Lenke til kommentar
Mello Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Spørs jo igrunn hva slags type trance du liker, er jo et XX antall forskjellige former for trance. Jeg for min del foretrekker melodic, uplifting trance, helst med vocal. Alt og absolutt alt av Oceanlab er bra Armin Van Buuren er jo konge. Audioplacid *nam* Fire & Ice deilig bra musikk Unknown Source - Nadjanema er rett og slett RÅ Dj Tiesto - Suburban Train, herre for en låt Er du av den litt mere spesielle typen som meg, så liker du også det meste av; Ayumi Hamasaki Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Svenson - Sunlight Theory (gjerne O-zone Remix) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå