Gå til innhold

Oldies tråden, mimring av gamle spill


Anbefalte innlegg

Ellers hadde vi mye moro med håndholdte lcd-spill i sin tid. tror det er en webside der man kan laste ned mange av de gode gamle donkey kong klassikerene osv,men husker ikke hva den heter. Sikkert noe med retro og handheld.

De første Nintendospillene, de håndholdte med lcd skjermer! Helt konge! Husker jeg måtte mase meg til Donkey Kong og ett spill der noen menn kom hoppende ut av en bygning i brann. De fantes med en en og to skjermer...de ble til slutt tatt inn av læreren da det bare ble spilling...hehe!!! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne posten fikk meg til å sitte og mimre over "gode" gamle dager :)

 

Husker det første spillet jeg prøvde....Blue Max....satt i flere timer, dager ! Søskenbarnet mitt sin data.....koste meg ihel. Der og da fikk jeg den hobbyen som jeg visste at jeg ville drive med. Jeg var 5 eller 6 år da....25 år siden....jøss !

Andre spill jeg husker å tilbringet mange gode stunder med er Wing Commander, Transport Tycoon, Donkey Kong, Prince of Persia, Ports of Call, Civilization + mange andre jeg ikke husker hva heter lenger.

 

Winter og Summer games - spillene! Husker mutteren ble gal av alle joystickene som ble ødelagt :p

 

*vri hjernen*.......Giana Sisters!, Lemmings, Sim City, Silent Service, Railroad Tycoon.....

 

Utrolig mange bra spill i den tiden :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...