rivaldo Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 The Manager til amiga og pc. Sensible Soccer og Goal!. Wings of Fury. Silent Service 1 og 2. f-15 Strike Eagle 2. LHX Attack Chopper. Rambo 2 til c64. Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Ultima Underworld 1 og 2. Ultima 6 og alt som var til 7'erne. Lenke til kommentar
Diceman Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 pfff bare en som har nevnt Dune II! Btw Brattern trodde da vel ikke at Dune 1 gikk som RPG, mer som adventure? Lenke til kommentar
banzay Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Er day of the tentakle kult? hva går det ut på? Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 pfff bare en som har nevnt Dune II!Btw Brattern trodde da vel ikke at Dune 1 gikk som RPG, mer som adventure? var ikke helt sikker på den, men det stemmer vel bedre med Adventure når jeg tenker over det for det er jo ingen karakterutbygging som du har kontroll over, men fy steike for et spill! Lenke til kommentar
simes Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Er day of the tentakle kult? hva går det ut på? Det går ut på å redde jorden fra den lilla tentakkelens olme planer om totalt verdensherredømme ved å bruke portable toaletter (tidsmaskiner) til å sende ting mellom de tre hovedpersonene som blir satt i hver sin tid etter et mislykket forsøk på å dra til i går. Ja, det er genialt! Lenke til kommentar
gromgut32 Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Mine erindringer om mine første spill går nok mye lenger tilbake enn dette ja...hehe. Husker jeg satt og spilte på bruttern's spillkonsoll da jeg var liten. det var en Atari 1200 eller noe sånt. Konsollen var iallefall laget av tre og kom med to veldig lite avanserte joysticker. hadde mye moro med det da. Ellers hadde vi mye moro med håndholdte lcd-spill i sin tid. tror det er en webside der man kan laste ned mange av de gode gamle donkey kong klassikerene osv,men husker ikke hva den heter. Sikkert noe med retro og handheld. Men,men det var i gamle dager. Nå er det x-box'en som rår. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) hadde atari og...spillkonsoll tror ikke det var 1200 men en mindre versjon. hadde ikke så mye glede med den. edit..når jeg tenker meg om..et motorsykkelspill sommer games..joda var ganske artigt egentlig. Endret 19. februar 2004 av Åsmund Lenke til kommentar
gromgut32 Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Forresten kan mange få glede av gode gamle deluxe galaga i nyoppstått utgave på www.warblade.as Nytt navn,men samme gode gamle spillet med ny grafikk og spillmoro! jada,jada,jeg vet jeg har en egen tråd om dette her fra før.. Lenke til kommentar
Diceman Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Syndicate Wars! Og et gammelt spill som het Reunion(1992) var ganske artig, helt til man memoriserte datoen(til de som har prøvd det). Lenke til kommentar
Slefve Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Husker syndicate rimelig godt. Det som kom med Creativ sund blaster pakka for en god del år tilbake, så må jo heller ikke PRince of perisa ! gå i glemme boka. andre gode gamle må være hostages, dogs of war. Var til amiga det da. Gode tider det der!!! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Lurer på hvor mange timer jeg har tilbragt med settlers 1 & 3 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Lurer på hvor mange timer jeg har tilbragt med settlers 1 & 3 Ka med Settlers 2 då? syns det er den beste eg....har brukt mange timer der ja på extra-pakken der du skal ta over verden. Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Gutta her dere helt glemt: SpaceQuest? KingsQuest Day of The Tentacle og Sam&Max?? Dette er jo de beste adventure spilla ever! Lenke til kommentar
Saruronny Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Little Big Adventure 1 & 2 anbefales på det sterkeste! Eneren var det første spillet jeg falt for. Jeg husker veldig godt jeg prøvde demoen til Time Commando sammen med en kamerat. Da vi startet spillet kom logoen til Adeline Software International, de samme som har lagd LBA, med samme gjenkjennelige musikk, bare litt forbedret med flere toner, og vi skreik av glede . Ja, det var tider. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 V[]bster' date='19/02/2004 : 22:33'] Gutta her dere helt glemt:SpaceQuest? KingsQuest Day of The Tentacle og Sam&Max?? Dette er jo de beste adventure spilla ever! digget sam & max ( det med hunden og den syke kaninen?) day of the tentacle (det med de slimete sakene?) joda digge de... discworld var fett !!! Lenke til kommentar
Ac-Cobra Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Syndicate Wars! Og et gammelt spill som het Reunion(1992) var ganske artig, helt til man memoriserte datoen(til de som har prøvd det). Ikke for å pirke, men Reunion kom ikke før seint i 94.... Solgte i bøtter å spann fra Artic Lenke til kommentar
Turbosiggen Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Supercars 2 på amiga er et spill jeg har brukt utrolig mange timer med.. tar det frem av og til, og det har vist seg utrolig levedyktig. Kan fortsatte snakke meg ut av hu forferdelige miljødama som bare vil ta premiepengene mine. Et eksempel fra en kar som spør om trafikkregler: What is the right lane to overtake a car while driving on the motorway? 1. Left lane 2. Right Lane 3. Pennylane Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå