Gå til innhold

Oldies tråden, mimring av gamle spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

litt lesestoff her og + sanger fra noen spill: http://mscon.net/phpBB2/viewforum.php?f=14...1e0ae6a24be95d1

 

ahh..elsker slike tråder. Jeg kan mimre om wacky wheels,home alone, jhones in the fast lane, ducktales, doom, quake, wolf3d, jazz jack rabitt (leif?) ,outlaws + +

 

middels mimring: Lotus turbo challange 2.(har sangen, kongesang) dogs of war, turboraketti, ulike tegneserier: en som satt på do og trykte til han føyk som en rakett o.l, space invaders, black crypt, lemmings, chuck rock + +

 

Den totale mimrestund. Jeg var født i 83, og den 7 år eldre broren min hadde en commondore 64, jeg husker ikke så detaljert, men det jeg husker er MAGISK.

 

Last ninja, ganske kul sang egentlig, paperboy, husker fortsatt den bikkja,

ja...er ikke sikker på om det er fler jeg husker fra den tiden.

 

:love: *rørt* :cry:

Endret av Åsmund
Lenke til kommentar
Seriøst folkens. day of the tenntacle(DOTT) :thumbs:

Det virker som alle de gamle spille brukte mer humor for og kompansere for dårlig grafikk. savner de gode gamle dagene jeg......

Jepp, DOTT er sinnsykt kult... :) Synes ærlig talt ikke grafikken er så dårlig på de spillene, vel, rent teknisk er det jo crappy, 320x200 eller noe... Men spillene er utrolig kult tegnet, det finnes jo knapt en rett strek der... Når jeg sier "spillene" snakker jeg om DOTT, S&M, Full Throttle osv, med DOTT som en favoritt rent grafikkmessig. Savner virkelig disse spillene. Får håpe S&M2 blir bra :)

 

http://www.wunderthemes.ru/wallpapers/dayofthetentacle.jpg

Lenke til kommentar
CHEATER! :p

Noen som har greid siste brettet på Doom 2 uten å bruke koder? :p Jeg klarte det aldri...

det er PRAKTISK talt håpløst ..

 

street road 1 og 2 disse er Fortsat geniale .. og det jobbes med en 3 er ..

 

kommer på mere etter hvert som jeg skriver minnene strømmer på .. them park ..(noen har spilt en ver som ikke klikke etter 3-4 timer spilling .. ikke jeg .. prøvde 4-5 cder)

Wolf 3d *mimre*

 

Gost busters 2 på 286system nor jeg vare 5-6 år .. manglet disk 2 .. Sånne store

 

og Pagan ultima serien .. spilte MYE på VIII var jo genialt .. finner ikke cden leger .. hadde p90 med 2X cd rom!! :woot: :woot:

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
Vær vennlig å ikke legg bilder inn via IMG-tag. Det holder med en link. Takk.

Hvorfor ikke? Går liksom bildene via deres server og belaster?

Det har med å gjøre at ikke alle sitter på fete linjer, og at disse "ettersleperne" kanskje ønsker å selv velge hvilke bilder de vil bruke minuttene sine på å laste ned. :)

Lenke til kommentar

Har ikke linker med skal nevne mine godiser. :>

 

Settlers 1, sitter enda den dag i dag og spiller av og til :yes:

Duke Nukem 3D, Wolfenstein 3D, Doom 1-2

Day of the Tentacle, Grim Fandango,Sam and Max, Under a Killing Moon, Indiana Jones and the Fate of Atlantis.

Må tenke meg litt om nå, Starcraft, Bucky O'Hare til NES, Super Mario spillene til NES, Stunts (herregud hvor skøy det spillet var, brukte en liten tid for å tweake DOS...), :roll: OMF:2097, spiller Battlegrounds for tiden, anbefales ;)

Need for Speed ja, hihi, må ikke glemmes. Jeg syns at spillene før var generelt mer stil og klasse over enn dem som lages nå og dermed hadde en litt mer spenningsaktig følelse mens man satt og skjøt demoner eller løste gåter...det var gylne tider det. Savner gode løse-mysteriespill som Under a Killing MooN , Grim Fandango osv... :love:

Lenke til kommentar

Er forresten jones blitt nevnt?

 

Og hvor er The Incredible Machine (TIM) ? Det er jo nirått.. :D Hørte rykter om at det har komt oppfølger til TIM spela, men har aldri sett det.

 

Ellers er DOTT, det sjukaste og mest geniale spelet innafor den kategorien eg noken sinne har spelt trur eg.

 

Duke Nukem 3d har eg også spelt igjennom alle episoder på pluss xtra pakker på xtra pakker på xtra brett...ahhh :p

Lenke til kommentar
Vær vennlig å ikke legg bilder inn via IMG-tag. Det holder med en link. Takk.

Hvorfor ikke? Går liksom bildene via deres server og belaster?

Det er ikke alle brukere som er spesielt interessert i å laste flere MB før de får lest noe som helst i en tråd. Fint hvis dette respekteres uten videre kverrulering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...