Malaco Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg lurer på hvor jeg kan laste ned bots til CS 1.5! De jeg har har bare waypoits på et par baner, og det finnes sikkert noe bedre. Evt oppdatering til greia jeg har! Noen som vet hvor ? Jadda, jeg er elendig til å søke Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Er bare å søke på Podbot eller Realbot på www.google.com Podbot er best anbefalt, nyeste verson seff. Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 PodBot kan du finne her Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 2.7 er faktisk nyere verson Lenke til kommentar
VillKusseSladden Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg lurer på hvor jeg kan laste ned bots til CS 1.5! De jeg har har bare waypoits på et par baner, og det finnes sikkert noe bedre. Evt oppdatering til greia jeg har! Noen som vet hvor ? Jadda, jeg er elendig til å søke Lag din egne waypoints, det er ikke vanskelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå