Smidt Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 jeg holder på å vadilere siden i html 4.01, men får opp en feil jeg ikke forstår helt, noen som kan hjelpe meg litt? vadilering Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Yesyes, background i td-elementer er fjernet fra godkjent-listen. Bruk CSS istedenfor. Lenke til kommentar
PT Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Stemmer som loomy sier. CSS: .header { width: 738px; height: 82px; background-image: url(header.gif); background-repeat: no-repeat; } Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) okai, skal se på det, EDIT: litt merkelig at det gikk greit med de andre tabellene da Endret 15. februar 2004 av Smidt Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Det går ikke på de andre tdene heller. Når du fjerner background fra denne tden, blir neste td med background vist som feil. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 okei, litt logisk og, siden headere er øverst.. får skal se om jeg fixer noe css Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå