Laien Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Hei alle sammen! Jeg har sett på Elitegroup Green 736 som beste allternativ til ny bære bare pce i mitt tilfelle som jeg trenger både kraft og grafikk. Jeg lurer på om noen har erfaringer med denne? Posetivt / negativt? alt vill jeg vite.... så bare slipp deg løs å skriv det du mener om den. Bråker VELDIG mye? eller overlever mann det? noen problemer med den??? bare skriv alt dere vet om den:D Takk |-=L@IEN=-| Lev livet mens du kan | Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 har nesten samme pc (g732) så jeg kan vel uttale meg. + bra ytelse + bra til spill + ser ganske stilig ut + bra pris + kan fåes uten OS, noe som gjør prisen bedre om du allerede har OS + bra skjerm + snedig at den kan brukes som cd-spiller når den er avslått - tungt - kan være bråkete (min bråker endel, en kompis har akkurat samme maskin og den er helt stille) - ikke minnekortleser (noe som for meg er ganske viktig) - kan bli ganske varm - litt dårlig batterilevedtid (min varer i 2t 20 min når jeg ser dvd eller divx) - får lettere fett-flekker på baksiden av skjermen enn andre bærbare. det finnes tester av maskina både her på barbara og på dinside. om du tenker mye på pris og ytelse, og ikke bryr deg så mye om den støyer litt, ikke klarer mer enn en film på toget eller at du ikke må ha den med i forelesningsaler så er den et bra kjøp. Lenke til kommentar
Laien Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg skal nok bruke den på skolen å.... bråker den for mye for det???? Lenke til kommentar
B_A_R_T Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Har også en Green 732. Den støyer for mye til å bruke i f.eks. forelesninger etter min mening. Men hvis en sitter og prater så merkes den ikke. Enorm prosessorytelse. Beste på markedet samt gode skjermkort. Anbefales av meg. Men kommer an på hva en er ute etter. Lenke til kommentar
Laien Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 hmmm....... hvis jeg feks. sitter i klassenrommet, vill de som sitter forann meg høre en iriterende susing ? eller er det bare jeg som hører den? Har så lyst på denne men er redd for at den bråker for mys :S hmm. kom gjerne med flere kommentarer / tips. Noen som vet om en like bra pce for samme pris? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 det blir nok litt susing ja, kommer an på hvor kraftig prosessor du setter inn å da, en p4 3.2 krever mye mer avkjling enn en celeron 2.0. tundra 1557 er vel mer egenet for forelesninger men er noe dyrere også da og litt dårligere skjermkort (64mb mot 128 mb), med en rask p4 cpu vil nok personen foran deg høre litt susing ja. Lenke til kommentar
Laien Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 Blir nok Elitegroup Green 736 så får personen foran meg bare klage Lenke til kommentar
Laien Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 Hvor mye settes prossesoren ned når den går på batteri??? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 ca 20% hos meg ihvertfall... Lenke til kommentar
Laien Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 Ja oki. jeg tror jeg kommer til å kjøre mest på strøm så det gjør vell ikke så mye Lenke til kommentar
Laien Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 kom gjerne med flere tips!!!!!! Lenke til kommentar
Laien Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 Vill gjerne ta opp denne tråden igjen da jeg snart skal ut å handle ny bærebar pc. Laien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå