asdfasdf Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) Jeg tenker på å kjøpe et DV-kamera fra Amerika. Eneste haken er at det er NTSC. Vil det bli et problem? Jeg skal ikke ha filmen rett til TVen, det vil bli redigert på PC og brent ut. Om jeg skulle ha brukt DV-in og sett det på TV via kameraet, ville det blitt problemer da? Finnes det noe som løser dette? Endret 15. februar 2004 av asdfasdf Lenke til kommentar
Eivind.T Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Bare hvis du skal blande pal og ntsc under redigering men det lar seg løse i Premier har jeg hørt Lenke til kommentar
iwaage Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Kjøp heller et Pal-kamera fra USA, det finner du her Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 NTSC har dårligere oppløsning enn PAL. Der for vil dette kameraet ta opp dårligere video enn et tilsvarende PAL- kamera. Om forskjellen er merkbar på et DV- kamera vet jeg ikke, men man kan se forskjellen på NTSC og PAL fra DVD. Lenke til kommentar
asdfasdf Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) har det så mye å si? har sett cKy-filmene - og mye av det er DV-kamera. helt grei kvalitet! og iwaage, jeg hadde tenkt å gjøre et kupp på ebay Endret 18. februar 2004 av asdfasdf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå