Gå til innhold

Beste hovedkort til P4 3,0 800mz buss

Fixer'n

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

en nw yter bedre på et socket-478 kort, så kjøp deg heller en Northwood cpu, tja. hvis du skal overklokke så er vell abit ic7, asus p4p osv gode kort. men hvis du bare skal bruke vanlig så ville jeg gått for abit is7, helt greie kort, som man faktisk kan klokke den del på og har masser av funksjoner...

Lenke til kommentar
Beste hovedkort til P4 3,0 800mz buss

Du må ut med språket..hva vil du ha? Hvilke funksjonalitet ønsker du? Hva prioriterer du? Pris, ytelse, stillhet?

Og, ikke kjøp Prescott med mindre du har en spesiell grunn til det.

Jeg tenkte siden prisen ikke er noe forskjell på 512 og 1MB cache, er den et bedre valg. Hvorfor skal jeg ikke velge den ? Ang kort bør det være stabilt og raskt.

Lenke til kommentar

fixern: Les litt rundt paa nettet om prescott saa finner du snart ut hvorfor du skal velge vanlig NW. Jeg er stor fan av ASUSp4p800 deluxe e jeg. Relativt billig med masse funksjoner og kjappt og stabilt. Har kjoert en P4 2.4 paa 3.32 med boxed og 3.4 med TT volcano7+ og dette funker 100%. Ikke rebootet 1gang pga ustabil maskin.

P4c800 er jo noe av det kjappeste du faar idag.

Lenke til kommentar

Selv skal jeg bestille en P4 3,0 ghz Northwood og Abit IC7 Max 3

Valget falt på Max 3 for en vanvittig bra bundle i forhold til andre, og at det ser tøft ut.. I tillegg er det visst nokk kongen på klokke haugen

Men som de andre sier, du må fortelle hvilke krav du har, hva du skal gjøre.. klokke?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...