Xedge Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Nesten alle som skal overklokke kommer med et innlegg som er 'kan jeg overklokke min AMD XP 2500+?' Det er ikke noe og spørre om... Har du mulighet til og stille FSB eller Multi i bios så er det bare og klokke! Det er irriterende og komme inn på prosessor og overklokking og se 10 innlegg som er om folk som spør om deres prosessor kan overklokkes... Så og si alle prosessorer kan overklokkes mer eller mindre... Bare ikke fortsett og overklokke når prosessoren har nådd 60grader og over 2.1 volt.... Håper de som legger masse innlegg om deres prosessor kan overklokkes slutter!! MVH Xedge... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Det er også irriterende å se en slik feilpost som dette med elendig topic. Det stemmer at det er veldig mange slike tråder, virker ofte som mange synes det er lettere å spørre enn å lete selv. Om det over der skulle være din lille guide til ok av 2500+, kan jeg godt forstå at folk klør seg i hodet. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Dårlig topic men. Men jeg er enig at det er mange som ikke gidder å søke etter lignende spørsmål og svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå