8483838383 Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Sitter å lurer på å bestille i&s tower, men reagerer på at det er lite bilder av dem på nett. Så kan dere som har i&s ta noen gode bilder av detaljer på kabinettet å slenge ut her? Lenke til kommentar
above Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Har også tenk å bestille ett av Image & shapetek kabinettene, men er litt usikker på om jeg heller skal bestille dette; http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ATP1500BEC Jeg er litt usikker på det siden jeg har ett Chieftech big tower som er bare 2 cm mindre enn I & S. Er det egentlig vits i å kjøpe I & S kabinettet siden det er bare 2 cm større enn det jeg har eller er det bygd opp på en bedre/større måte innvendig slik at det er bedre plass?? Det er jo så lite bilder på nettet av de kabinettene invendig så derfor greier jeg ikke å bestemme meg Takker for svar på forhånd Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Har også tenk å bestille ett av Image & shapetek kabinettene, men er litt usikker på om jeg heller skal bestille dette; http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ATP1500BEC Jeg er litt usikker på det siden jeg har ett Chieftech big tower som er bare 2 cm mindre enn I & S. Er det egentlig vits i å kjøpe I & S kabinettet siden det er bare 2 cm større enn det jeg har eller er det bygd opp på en bedre/større måte innvendig slik at det er bedre plass?? Det er jo så lite bilder på nettet av de kabinettene invendig så derfor greier jeg ikke å bestemme meg Takker for svar på forhånd Personlig synes jeg Chieftec'en er finere. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 Jaja, jeg får heller ta bilder når jeg får mitt da, så andre som vurderer i&s kan se hva de går til. Skulle egentlig ha bestilt idag, men de gikk tom for eye2000b. Nå må jeg vurdere om jeg går for det 910BB eller om jeg venter til de får eye2000b på lager. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 Endte opp med å bestille det blå kabinettet. Får håpe blåfargen ikke er SÅ stygg Lenke til kommentar
bambam Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Legg ut noen bilder når du får det, vurderer et slikt selv Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 Skal slenge opp med en gang jeg får pakken i posten Lenke til kommentar
Errae Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 takk! skal selv bestille det svarte når det kommer på lager... skal også ha støydempingssett (= Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) Endret 18. februar 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 i morra kommer kabinettet mitt Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) Bilde Pointet med å poste denne photoshop jobben da? btw, moderator, tok feil av quote og report. Endret 18. februar 2004 av Yngvejos Lenke til kommentar
above Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 i morra kommer kabinettet mitt Har du fått det nå??? Gleder meg sånn til å se bildene. BTW; Dte endte med at jeg kjøpte Antec toweret Skal ta masse bilder av det når jeg får det, tenker jeg får det i på Lørdag eller Mandag Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 i morra kommer kabinettet mitt Har du fått det nå??? Gleder meg sånn til å se bildene. BTW; Dte endte med at jeg kjøpte Antec toweret Skal ta masse bilder av det når jeg får det, tenker jeg får det i på Lørdag eller Mandag Henter kabinettet på butikken idag Ligger sansynligvis bilder både umodda og med ovalt vindu innen klokka 18.00 på linken jeg skriver her. Image & Shapetec bilder. Lenke til kommentar
above Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) i morra kommer kabinettet mitt Har du fått det nå??? Gleder meg sånn til å se bildene. BTW; Dte endte med at jeg kjøpte Antec toweret Skal ta masse bilder av det når jeg får det, tenker jeg får det i på Lørdag eller Mandag Henter kabinettet på butikken idag Ligger sansynligvis bilder både umodda og med ovalt vindu innen klokka 18.00 på linken jeg skriver her. Image & Shapetec bilder. Kjempe fint, takk skal du ha yngvejos Endret 19. februar 2004 av OSTEBU Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 Nå er bildene på vei Lenke til kommentar
above Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) Nå er bildene på vei Tøft! Gleder meg til å se når de andre bildene blir lastet opp Endret 19. februar 2004 av OSTEBU Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 Nå er bildene på vei Tøft! Gleder meg til å se når de andre bildene blir lastet opp Sager og herjer nå, men det er ekstremt tykt og hardt stål, så jeg har ikke kommet halveis på hullet enda, men alikevel har jeg slitt ut ett sagblad :O Lenke til kommentar
above Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Nå er bildene på vei Tøft! Gleder meg til å se når de andre bildene blir lastet opp Sager og herjer nå, men det er ekstremt tykt og hardt stål, så jeg har ikke kommet halveis på hullet enda, men alikevel har jeg slitt ut ett sagblad :O Hehe, kreativ du hehe. Men hva er det du egentli sager ut?? Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 Nå er bildene på vei Tøft! Gleder meg til å se når de andre bildene blir lastet opp Sager og herjer nå, men det er ekstremt tykt og hardt stål, så jeg har ikke kommet halveis på hullet enda, men alikevel har jeg slitt ut ett sagblad :O Hehe, kreativ du hehe. Men hva er det du egentli sager ut?? Sager ut vindu, og hull til radiatoren. Lenke til kommentar
above Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Nå er bildene på vei Tøft! Gleder meg til å se når de andre bildene blir lastet opp Sager og herjer nå, men det er ekstremt tykt og hardt stål, så jeg har ikke kommet halveis på hullet enda, men alikevel har jeg slitt ut ett sagblad :O Hehe, kreativ du hehe. Men hva er det du egentli sager ut?? Sager ut vindu, og hull til radiatoren. Stili, hadde vært tøft om du kunne ha lagt ut noen bilder fra det prosjektet også!? Velldig fine bilder av kabinettet som du har lagt ut hittil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå