nAz-guL Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Endelig fått det til å virke .. er ganske buggy (det er jo tross alt beta) Synes det var litt morsomt, har ikke spillt så mye MMORPG før. Mye å sette seg inn i. Er ganske laggy og blir disconnecta fra serveren en gang i blant.. nAz-guL Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Tar jo et år å laste ned. Er bare på 60% og har brukt 10 timer eller noe sånt. :/ Lenke til kommentar
nAz-guL Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Jeg fikk det ned ganske raskt med bittorent linken.. Har spillt noen timer nå og har kommet meg opp til level 12. Området er veldig begrenset nå, men etter som jeg har forstått så kan man gå videre ut i landet når man kommer til level 20 eller noe. Noen andre norske som spiller? Noen som er hypp på å forme party en gang? Noen erfaringer å dele? nAz-guL Edit: noen leifer hadde sneket seg inn. Endret 8. mars 2004 av nAz-guL Lenke til kommentar
PjoKKeN Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 invictus Du har tydeligvis ikke funnet portalen ut av Moradon, Moradon er en newbie by der du starter og så er det mulig å teleportere seg ut og til en store verden... Lenke til kommentar
Togo Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 jeg synes det var morsomt i begynnelsen, men gikk lei det etter bare et par timer. jeg synes "mappet" var alt for begrenset, og jeg manglet muligheten til å utforske. Det samme mente jeg, helt til jeg fant portalen som tok deg til Piana village. Der ble det så mye artigere. Death Knights og sånt Noen som har prøvd å drepe Orc Bowmans? De er shikkelig vanskelige 200 dmg pr arrow Lenke til kommentar
nAz-guL Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Jeg synes spillet blir fetere og fetere etterhvert som jeg spiller. Det er fortsatt en del bugs, men det er jo tross alt beta testing. Har ikke prøvd meg mot de, holder med de vanlig orkene, skader nok de og. stiXz0r lvl 24 Warrior nAz-guL Lenke til kommentar
PjoKKeN Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 Jeg er lvl 25 magician, spesialisert meg i FireMagic og GlacierMagic Lenke til kommentar
Togo Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Jeg er rundt lvl 28 rouge, men har startet på en ny priest (lvl 15). Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Dere mener at spillet er verdt et forsøk eller? Lenke til kommentar
nAz-guL Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Jeg mener det er verdt et forsøk ja. I hvertfall hvis du ikke har spillt noe MMORPG før. Opp mot AO og slikt kan det virke litt stusselig .. noe pga av det fortsatt er beta testing.. nAz-guL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå