Gå til innhold

Minnebus på Abit TH7II-Raid


germ

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har dette kortet men en NW1,8 på. Jeg kommer ikke høyere enn 100% stabilt nå enn 124fsb. Da bruker jeg "fix-mode" på PCI/AGP. Problemet er minnet. Jeg kjører glatt "burn in wizard" i lang lang tid på cpu benchmark på 128fsb, men klarer ikke 10 sekunder engang med disse instillingene i memory benchmark. Da har jeg trekt konklusjonen om at minnet mitt er for dårlig. Men slå meg hvis jeg tar feil, går det ikke ann å sette ned frekvensen på minnet?? gange med et høyere tall?

 

jeg har prøvd alt som er i softmenu nå. Men kan jo sef. ha noe med at jeg ikke har bios som støtter NW egentlig. Er noe galt med den skjønner dere så jeg får ikke flasha den.. venter på ny fra komplett.

 

Methcal: Jeg vet du har samma oppsettet og du har jeg (mener jeg å ha lest) kjørt fsb på 148. Har du svaret til meg eller skikkelig godt minne bare?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jippi! Endelig fikk jeg det til orntli! Digg! Lasta inn "hacked 77" biosen. Kan stille volten opp til 1,85. Klarte å boote fint opp på 2600Mhz! med retail vifta.. Det er jaggu ikke galt! Men den er ikke stabil så høyt.. Må utforske litt. Skal kjøre stabil på 2500 tenker jeg...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...