Gå til innhold

Se hva jeg fant på dynga:)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hahah!! du var heldig der!! husker jeg og pappa skulle tømme noe søppel på søppeldynga, og da så vi et kjøleskap som så fint ut, vi tok det med hjem og det viste seg bare å være tom for kjølemedium(pappa er varme/kjøletekniker) og den funker helt fett idag! :)

Lenke til kommentar

Seff har det verdi!!NAD er jo et bra merke...Forsterkeren er jo kjempebra=)

Sikkert verdt en slant, men det er jo ganske gammelt...

Slutten av 80-tallet tipper jeg, men pointet er jo at det gir bra lyd ikkesant...Bra lyd gratis er jo kjekt:)

Dette er jo bare en liten del av det jeg og kompiser har funnet på dynga..MASSE datautstyr og lyd!!Det er helt sykt ass!!

Mvh Tomzern :D

Lenke til kommentar

Det er utrulig kor folk sløser med penger altså. Nå var riktignok dette gamle ting, men folk kaster det utrulegaste. TVer og datamaskiner som funker 100% går på dynga.

Slike ting burde blitt lagt til sides slik at det kan bli nytte av det, evt. gi det til fretex. Men det er eit omstritt tema

Lenke til kommentar

Bare så synd at vanligvis så er det litt vansklig å få med seg saker og ting hjem, med mindre man ikke er litt sleip :p

Unødvendig at de har begynt å låse inn datautstyr som blir kastet. :mad:

De med sensitive opplysninger på harddiskene kaster vel neppe de på dynga uansett.

Uansett pent funn..

Lenke til kommentar

Skal man på dynga for å gjøre et funn så går man for det første en god stund etter de har stengt, helst på en søndag. Klatrer over de 2 meter høye gjerdene og leter først i containerne, deretter går man inn i den første hallen gjennom en åpning på sideveggen og leter blant over 10 stappfulle kurver med datautstyr, TV'er og lydutstyr :dribble: Hvis man ikke finner noe der, kravler man seg inn i en 20 cm høy åpning UNDER veggen på hallen der hvor elektrisk utstyr blir lagt, og får med seg utstyret derfra og ut igjen ved å åpne den elektriske porten innenifra:)

Sånn er det på min dynge:)

Mvh Tomzern :)

Lenke til kommentar

Da ringer jeg deg Tomzern neste gang jeg er i Asker ;)

Skjønner ikke hvorfor man ikke kan få lov å forsyne seg av hva uvitende sjeler har lagt fra seg for å dø og bli ødelagt. Det er jo ikke som om det blir brukt til noe nyttig, hvertfall ikke her i byen. Her blir det bit for bit sendt til knusing.

Staten er rar.. veldig rar..

Lenke til kommentar

Har allerede blitt tatt av politiet :roll: Vi fikk gå da liksom, han bare tok navn og telefonnummer så skjedde det ikke noe mer, men jeg har ikke vært der siden...Det er ikke så lenge siden det skjedde...Da var vi en hel gjeng der da...

Ingen av oss fikk prikk på rullebladet heller (jeg var under 15 da) :)

Litt risiko er det jo, men :roll:

Mvh Tomzern :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...