Tomzern Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) NAD 3150 og Technics SL-P170 CD-spiller!! Alt funker helt perfekt og gir kjempegod lyd!! Dynga er å anbefale ass Mvh Tomzern Endret 14. februar 2004 av Tomzern Lenke til kommentar
Vigji^ Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Haha Har det noe verdi da? Hvor gammelt er det? Lykke til Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 hahah!! du var heldig der!! husker jeg og pappa skulle tømme noe søppel på søppeldynga, og da så vi et kjøleskap som så fint ut, vi tok det med hjem og det viste seg bare å være tom for kjølemedium(pappa er varme/kjøletekniker) og den funker helt fett idag! Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 Seff har det verdi!!NAD er jo et bra merke...Forsterkeren er jo kjempebra=) Sikkert verdt en slant, men det er jo ganske gammelt... Slutten av 80-tallet tipper jeg, men pointet er jo at det gir bra lyd ikkesant...Bra lyd gratis er jo kjekt:) Dette er jo bare en liten del av det jeg og kompiser har funnet på dynga..MASSE datautstyr og lyd!!Det er helt sykt ass!! Mvh Tomzern Lenke til kommentar
notarget Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Jeg fant jeg fant Bra funn! Lenke til kommentar
rlz Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Tja. Synes likevel at en vanlig butikk er å foretrekke Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Hehe, tror du har vært meget heldig med funnet. Kos deg med freebie'en! Lenke til kommentar
atrax Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Schweet! Jeg må skaffe meg bil så jeg også kan komme meg til søppelfyllinga...hehe Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Det er utrulig kor folk sløser med penger altså. Nå var riktignok dette gamle ting, men folk kaster det utrulegaste. TVer og datamaskiner som funker 100% går på dynga. Slike ting burde blitt lagt til sides slik at det kan bli nytte av det, evt. gi det til fretex. Men det er eit omstritt tema Lenke til kommentar
sparks Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 søppeldynga er seriøst et perfekt sted for alle.. fattig eller rik Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 søppeldynga er seriøst et perfekt sted for alle.. fattig eller rik Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Bare så synd at vanligvis så er det litt vansklig å få med seg saker og ting hjem, med mindre man ikke er litt sleip Unødvendig at de har begynt å låse inn datautstyr som blir kastet. De med sensitive opplysninger på harddiskene kaster vel neppe de på dynga uansett. Uansett pent funn.. Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 Skal man på dynga for å gjøre et funn så går man for det første en god stund etter de har stengt, helst på en søndag. Klatrer over de 2 meter høye gjerdene og leter først i containerne, deretter går man inn i den første hallen gjennom en åpning på sideveggen og leter blant over 10 stappfulle kurver med datautstyr, TV'er og lydutstyr Hvis man ikke finner noe der, kravler man seg inn i en 20 cm høy åpning UNDER veggen på hallen der hvor elektrisk utstyr blir lagt, og får med seg utstyret derfra og ut igjen ved å åpne den elektriske porten innenifra:) Sånn er det på min dynge:) Mvh Tomzern Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Da ringer jeg deg Tomzern neste gang jeg er i Asker Skjønner ikke hvorfor man ikke kan få lov å forsyne seg av hva uvitende sjeler har lagt fra seg for å dø og bli ødelagt. Det er jo ikke som om det blir brukt til noe nyttig, hvertfall ikke her i byen. Her blir det bit for bit sendt til knusing. Staten er rar.. veldig rar.. Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Du vet det at hvis noen noengang ser deg vil du bli anmeldt for innbrudd - innbrudd på en søppeldynge. Se for deg overskriftene... Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 Har allerede blitt tatt av politiet Vi fikk gå da liksom, han bare tok navn og telefonnummer så skjedde det ikke noe mer, men jeg har ikke vært der siden...Det er ikke så lenge siden det skjedde...Da var vi en hel gjeng der da... Ingen av oss fikk prikk på rullebladet heller (jeg var under 15 da) Litt risiko er det jo, men Mvh Tomzern Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 No guts, no glory.. Det beviste du jo nå! Lenke til kommentar
unwill Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Feilpostet, dette burde vært postet under søppel, eller kanskje ikke-søppel-likevel ? Lenke til kommentar
McThomson Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Rart det ikke er lov til å ta ting fra dynga. At Politiet skal bry seg om sånt høres jo helt teit ut. Det er jo smart å bruke ting som virker og er gratis, istedenfor at det går til knusing! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå