Jonas Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) Hallo Har nettop kjøpt meg en Samsung 120gb ( ) og skal 'gjøre den klar' med Partition Magic. Jeg har lagd en 'local disk (F)' på disk 2 men når jeg avslutter programmet så er det ingen F:\ i 'Min datamaskin'! Må jeg 'apply' endringene på en eller annen måte? Endret 15. februar 2004 av jonas22282460 Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Ja, det må du. Du finner det nederst på venstre siden av PM8. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 Hmm.. Får bare opp att jeg bare har evaluerings utgave av PM så når jeg trykker 'ok' så går den bare tilbake og alt er som da jeg starta programmet.. Vet noen hvor jeg kan laste ned fullversjonen av programmet? Ja jeg kan retningslinjer godt, men dette er da ikke så farlig.. et program som hjelper meg med min nye hardisk, ikke noe nytt spill som jeg skal masse-kopiere! Lenke til kommentar
mark Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Du må nok kjøpe dette programmet Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Jonas - you've got mail............. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå