HolgerL Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) Jada, sikkert en million slike tråder allerede. Jeg vil ha et høykvalitets galleri. Det betyr: -Store bilder, minimum 800x600 -Bra bilder, god kvalitet med godt kamera -Ingen innlegg med tekst, dette er ikke snakketråd -Eventuelt en kort kommentar sammen med dine bilder -INGEN DISKUSJON Endret 14. februar 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
sparks Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Meget snill med de som har små oppløsninger med andre ord? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 og ikke særlig brukervelig for di med modem eller isdn Lenke til kommentar
rlz Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 HolgerLudvigsen: pen pc Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 og ikke særlig brukervelig for di med modem eller isdn Ingen som tvinger dem til å se på bildene.. Det fins jo også en million andre sider med småe bilder. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 og ikke særlig brukervelig for di med modem eller isdn Ingen som tvinger dem til å se på bildene.. Det fins jo også en million andre sider med småe bilder. Hvis alle hadde tenkt slik som deg hadde det være meget mange brukere på dette forumet.. ironi.. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) og ikke særlig brukervelig for di med modem eller isdn Ingen som tvinger dem til å se på bildene.. Det fins jo også en million andre sider med småe bilder. vell det er jo ikke en advarsel som sier at det tar en time og loade for di med slow linje da .. burde vere det da .. men ellers var det en nice pc .. Tror jeg må begynne og bruke en bedr oppløsning snart kan ikke se 1/8 del av bidene om gangen .. kjører på 1021X768 . synes alt blir så smått hvist jeg kjører på større EDIT 1 :klarer ikke og se hele den datan over med 1280X1024 EDIT 2 : Får skaffe meg bedre skjerm kort har bare et gammelt Nvida GeForce 2 MX/Mx 400 Endret 14. februar 2004 av FtZ- Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 Dropp diskusjonen! Det står i topicen at bildene er minimum 800x600! Lenke til kommentar
phreak-z Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Thomzern: Hvor var modden? Lenke til kommentar
Gakkken Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Lekker PC HolgerLudvigsen. Men hvor har du fått tak i fronter til diskettstajonen og cd-rom'ene? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 +++ Plass reservert Pycnopodia +++ Da hadde jeg sikret meg en plass på 1. siden =D Min casemod er ikke ferdig enda, men det blir den om kort tid. Lenke til kommentar
Grimnar Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 (endret) *problemer med å finne reply-knappen * jaja, her er noen av mine bilder. Ikke noe spesielt, bare bilder:) Bygging av server, debian for de som måtte vite det. Og den trenger disker. Edit: Og ett overeksponert bilde. Endret 21. februar 2004 av Grimnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå