rikkmund Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Noen som har vært borti Owners Buy? Ikke akkurat webshop, men ble litt nyssgjerrig og tenkte å spørre dere siden dere har peiling på saken. Frista litt med 2mbit bredbånd for 550 kr. Noen erfaringer med disse? Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) Har ikke hørt om det, men du kan jo få 2000/640 linje fra nextgentel for 598 i måneden. Hva er upload hastigheten på det du skriver om? EDIT: Eller hva med Echo 8032/864 998kr i måneden! Endret 14. februar 2004 av schmelck Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Ownersbuy har bredbåndsavtale med Nextgentel. For mer om Ownersbuy Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Ah... Ok, hva er egentlig Ownersbuy? Sånn pyramidespill som ikke er pyramidespill, som f.eks ACN osv.? Leste det som stod på siden, men ble ikke så mye klokere... Hvordan er det mulig at alt er så mye billigere? Lenke til kommentar
SvenG Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Ownersbuy gir oss sluttbrukere "stor-bedrifts" fordeler når du blir medlem der, noe du må være for å kunne handle. De samarbeider ihvertfall tett med Net-Com, og har veldig bra priser på mobiltelefoner. Prisene er bra selv om du må betale en avgift på kr.100 eller 150 for å bli medlem. Men saken er at da kan du i ettertid handle så mage telefoner du måtte ønske. Selv oppfatter jeg dem som veldig seriøse, har handlet der med bare gode erfaringer. Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Ownersbuy er vel ikke pyramidespill nei. Etter det jeg har forstått kan de gjerne best sammenlignes med Coop, uten at det er helt det samme der heller. Du inngår medlemskap, og de forhandler seg frem til spesialpriser og avtaler på vegne av medlemmene. Slik kan vi som enkeltpersoner oppnå samme fordelene med grupperabbatt som store firma. Typiske produkteksempel er telefoni, forsikring, strøm o.s.v. Er selv medlem, men har ennå ikke benyttet meg noe av tilbudene. Lenke til kommentar
Erl1d Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Har også bare hatt gode erfaringer med ownersbuy. Veldig billige mobil ab. gjennom netcom Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg registrerte meg for en uke siden. -hustelefon -mobiltelefon -nextgentelabonnement has been upgraded. DrE Lenke til kommentar
BlondGod Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Schmelck(?) det er akkurat samme pakka som du nevner i posten din, men med 50 kr rabatt pr.måned(ie.e 600 kroner pr. år). Støtter Sven G i hams oppfattning at Ownersbuy som en seriøs "bedrift/klubb", er selv medlem og skal kjøpe meg mobiltelefon derifra, abbonemangene deres slår såvidt jeg kan se Tele2 sitt opplegg(som skryter av å slå andre igjen). Skal kjøpe meg Sony Ericsson Z600 til 930kr derifra, synes det er bra tilbud jeg. Ownersbuy har jo forsåvidt masse andre tilbud også, forsikringer, bredbånd, mobiltelefoni, fasttelefoni, massasjebad, badestamp, varmepumpe,blomster, tidsskrifter, aksjehandel gjennom Nordnet, rabattavtaler med dekkmann, hoteller, mamut datax software... phuuu da tror jeg jeg fikk med alt. noen av tilbudene forutsetter at du har "Ownersbuy Mastercard" som er gratis i annskaffelse og har ingen årsavgift, MEN du må ha en noenlunde ryddig økonomi, og fast arbeid for at det skal bli tildelt. 3 til i familien er medlemmer og så langt er alt bare fryd og gammen. Endret 16. februar 2004 av BlondGod Lenke til kommentar
shabador Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Vil bare anbefale å bli med i Ownersbuy. 150 kroner i året for medlemsskap, og meget gode priser på diverse. Dessuten blir de 25.000 første verifiserte medlemmene aksjonærer... Kanskje en mulighet til å tjene noen slanter når Ownersbuy blir børsnotert. Selv har jeg for øyeblikket mobilabo og strøm gjennom ownersbuy. Og husk: Jo flere vi blir, jo billigere blir det. Les en artikkel fra Dine Penger om Ownersbuy her: http://www.ownersbuy.com/artikkel.pdf Endret 16. februar 2004 av shabador Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Dere skryter sånn av mobil prisene de har, så kan dere gi meg noen pris eksempler på noen tlf uten abbo? Om de er så billig som dere skal ha det til så kan en jo vurdere det. Lenke til kommentar
BlondGod Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Pris uten abb er nok ikke noe å skryte av skulle jeg tro. Det fungerer desverre ikke å legge ut link fra en ekstern side, men priseksempler uten abb: SE, Z600 3131 SE, P900 6770 SE, P800 3720 SE, T610 2864 Nokia, 2100 1364 Nokia, 3650 2784 Samsung C100 1860 Samsung S100 3596 + mange fler. Ser nå at de faktisk ER billigere enn de telefonene jeg har sjekket på elkjop.com Z600=3499 der, t610=3199. (te dømes) EDIT: skrivefeil og link problem+ oppdatering ang priser opp imot elkjøp. Endret 16. februar 2004 av BlondGod Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå