Angelboy Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Altså. Ser at det ikke er mange som har peiling i det hele tatt her. Det telenor beregner hvor mye du laster ned i, er såkalte "packets", så hvis du er online og bare idler mye så tikker det nedover. Hadde akkurat fått 1Gb pakka jeg. Dra hjemmefra og var borte i 3timer. 50% var brukt opp når jeg kom hjem. Like før jeg blir sinna nå! Små dr*ttunger: Slutt med sytinga! ahpadt det betyr ikke at du ikke kan måle det selv om det vil være noe feil... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Altså. Ser at det ikke er mange som har peiling i det hele tatt her. Det telenor beregner hvor mye du laster ned i, er såkalte "packets", så hvis du er online og bare idler mye så tikker det nedover. Hadde akkurat fått 1Gb pakka jeg. Dra hjemmefra og var borte i 3timer. 50% var brukt opp når jeg kom hjem. Like før jeg blir sinna nå! Små dr*ttunger: Slutt med sytinga! ahpadt det betyr ikke at du ikke kan måle det selv om det vil være noe feil... Bytt heller levrandør istedet for å spamme ned forumet! Men du som var borte i 3 ttimer og så var 50% brukt, du må da ha lastet ned noe i tillegg til at den bare stod på? MSN og mIRC var på... Var vell kanskje ikke helt 50%, men ca 20-30-40%, husker ikke helt nøyaktig Endret 16. februar 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Mato Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) DUmeter er jo genialt da ..så kan man jo se hvor mye man laster ned og hvor fort totalt EDIT: Lastet 137Gb i jannuar Endret 16. februar 2004 av FtZ- Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Er nok online spillinga ja siden viss du har 1 gb i måneden så skal du surfe på 1021424 sider for og bruke grensen opp og det hadde vært umilig med 10 gb grense . Er jævli HAPPY fordi jeg har adsl fra NGT fri bruk og stabilt Endret 16. februar 2004 av gamerman Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 DUmeter er jo genialt da ..så kan man jo se hvor mye man laster ned og hvor fort totalt EDIT: Lastet 137Gb i jannuar Funker ikke hvis du har lokalt nettverk, slik som jeg har. Da måler han alt jeg henter fra den andre maskinen. Lenke til kommentar
magio Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Testet litt hvor mange KB det går før jeg har hele siden: VG = 343KB Dagbladet = 832KB Aftenposten = 570KB Startsiden = 88KB Nettavisen = 550KB Bergens Tidende = 470KB Hvis du surfer litt innom dagbladet noe ganger om dagen så går MegaBytene fort Lenke til kommentar
Fenalår Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) 1 gig...............Her snakker vi tråsalt 25.000 internett sider da. Eller 200 MP3 filer. Eller 500.000 E-poster. Tviler på at du klarer og besøke så mange, eller du skal ikke se bort fra at det kan være mulig. Det sies at det skal ta ca. 7 år og besøke alle nettsidene i hele verden. Dette er umulig og si men, så ca. Og det var sånn at du hadde 10 gig......hmm, kansje de snyter oss. Endret 16. februar 2004 av Fenalår Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) 1 gig...............Her snakker vi tråsalt 25.000 internett sider da. Eller 200 MP3 filer. Eller 500.000 E-poster. Tviler på at du klarer og besøke så mange, eller du skal ikke se bort fra at det kan være mulig. Det sies at det skal ta ca. 7 år og besøke alle nettsidene i hele verden. Dette er umulig og si men, så ca. Og det var sånn at du hadde 10 gig......hmm, kansje de snyter oss. Tror meg... den grensen er lett å bryte Bare tell hvor mange ganger du klør på ballaene dine i en månderstid...Du vil blir ganske overrasket, selvfølgelig må det telles av andre da Endret 16. februar 2004 av Vaio Lenke til kommentar
Angelboy Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Altså. Ser at det ikke er mange som har peiling i det hele tatt her. Det telenor beregner hvor mye du laster ned i, er såkalte "packets", så hvis du er online og bare idler mye så tikker det nedover. Hadde akkurat fått 1Gb pakka jeg. Dra hjemmefra og var borte i 3timer. 50% var brukt opp når jeg kom hjem. Like før jeg blir sinna nå! Små dr*ttunger: Slutt med sytinga! ahpadt det betyr ikke at du ikke kan måle det selv om det vil være noe feil... Bytt heller levrandør istedet for å spamme ned forumet! Men du som var borte i 3 ttimer og så var 50% brukt, du må da ha lastet ned noe i tillegg til at den bare stod på? MSN og mIRC var på... Var vell kanskje ikke helt 50%, men ca 20-30-40%, husker ikke helt nøyaktig og hvor i alle dager har du fått den løkete ideen om at jeg bruker telenor ... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Men hvorfor dropper du ikke heller Telenor? Ganske enkelt: BINDINGSTID! Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Var slik hos meg og en gang... hele kvoten ble brukt opp mens jeg sov. Jeg gikk på sånn kundeservice greier så ga dem meg 10gb påfyll.... nå sitter jeg med 5mbit ngt Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Og, jada jeg er sikker på at jeg ikke har noe spyware eller lignende, kjører både anti-virus og Zonealarm. ZoneAlarm eller antivirus beskytter ikke særlig mot spyware... Prøv med Adaware - du får nok opp et par treff... Lavasoft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå