Mr.Devil Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Må nok beklage der litt, jeg begynte i sted å laste ned ut2k4 demoen. Den har komt 180mb. Så jeg ligger på rundt 25-30mb. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 Må nok beklage der litt, jeg begynte i sted å laste ned ut2k4 demoen.Den har komt 180mb. Så jeg ligger på rundt 25-30mb. Hmmm... Da så. Var mye med 200 MB på 12 timer! Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Det var det jeg også fant ut...Har du sjekket etter spyware? Kan jo tenkes at de bruker litt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Så det er altså online-spillingen min som er synderen... Akkurat! Hvor mye tar ca. en time med cs? Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Dersom dere lurer på hva av data som går inn og ut på maskinen deres kan dere ta en titt med et "sniffer" program. Ethereal er et slikt program. http://www.ethereal.com/ Dere vil kanskje bli overasket over alle pakkene som kommer inn og ut av nettverkskortet deres uten at dere gjør noen ting. Mye av denne trafikken er rett og slett "vedlikeholds-trafikk" Men analyserer dere nermere kan dere finne ut om det faktisk blir sendt data som ikke skal bli sendt. Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Internett tar jo en bitteliten del. Så windows update, hvis du har på automatisk og kansje et virus prog. med autoupdate. btw: jeg sliter med 1 gb grense jeg da! Jeg trodde at internettbruk utgjorde alt av internettbruk. Dumme meg. Jeg trodde forresten også at Windows Update gikk over internett. Lenke til kommentar
pc-killer1317 Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Så det er altså online-spillingen min som er synderen... Akkurat! Hvor mye tar ca. en time med cs? Jeg bruker ca 9MB timen med cs, da står "internettinstillingene" litt over standard. (rate = 8500, updaterate og cmdrate = 25, for de interesserte). Lenke til kommentar
McThomson Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Jeg synes at nedlastningsgrensa til Telenor er ren terrorisme (Terrornord som jeg kaller det!) Ligg unna Telenor Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Uansett bør man styre unna Telenor - det er iallefall min mening. NextGenTel har høyere hastigheter (er ikke sikker på pris, men det er vel noenlunde det samme), og det er ingen grense for hvor mye man kan laste ned/surfe. En gigabyte i måneden er bare dumt, med mindre man ikke bruker PC-en til annet enn å sjekke e-mail, da. IMO bør man styre unna Telenor. Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Jeg synes at nedlastningsgrensa til Telenor er ren terrorisme (Terrornord som jeg kaller det!) Ligg unna Telenor Prøv Stjelehor Lenke til kommentar
volumone Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 DUmeter er jo ett fint programm for å sjekke hvor mye som reiser inn og ut gjennom nettverkskortet. Funker hvertfall fett for meg. Er ikke sikker på hvor du laster det ned, men du finner det sikkert på www.download.com . Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) LAst ned Dumeter og finn ut om du VIRKELIG laster ned så mye! [Off.t] Mitt Du meter viste at det tok meg 1time og 30 minutter og laste ned 1Gb. Hylest til dere som klarer dere FINt med 1Gb! Dere er Magikere![/Off.T] Edit: så ikke volumone sitt innlegg! Endret 15. februar 2004 av ATI TwEaKer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 _Surfing_ tar jo en bitteliten del. Så windows update, hvis du har på automatisk og kansje et virus prog. med autoupdate. btw: jeg sliter med 1 gb grense jeg da! Jeg trodde at internettbruk utgjorde alt av internettbruk. Dumme meg. Jeg trodde forresten også at Windows Update gikk over internett. Sånn da. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg synes at nedlastningsgrensa til Telenor er ren terrorisme Men i motsettning til ekte terror er det fullstendig frivillig og la seg utsette for dette, TN er ikke billigst, de er ikke alene om og til lby xDSL på sentralene ergo er det jo rent idioti og velge de som sin ISP. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) Jeg synes at nedlastningsgrensa til Telenor er ren terrorisme Men i motsettning til ekte terror er det fullstendig frivillig og la seg utsette for dette, TN er ikke billigst, de er ikke alene om og til lby xDSL på sentralene ergo er det jo rent idioti og velge de som sin ISP. Yepp, det har du rett i, men hos meg kom faren min hjem en dag: "Jeg har kjøpt adsl!" Endret 15. februar 2004 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
agvg Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Yepp, det har du rett i, men hos meg kom faren min hjem en dag: "Jeg har kjøpt adsl!" Da burde du ha vist han angreretten han har og prislistene fra andre ISP-er, jeg har på denne måten snytt Online for mange kunde og påført de utgifter de vel fortjener med og pushe 1GB møkkaabonnement til folk som ikke aner hva de kjøper. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) Yepp, det har du rett i, men hos meg kom faren min hjem en dag: "Jeg har kjøpt adsl!" Da burde du ha vist han angreretten han har og prislistene fra andre ISP-er, jeg har på denne måten snytt Online for mange kunde og påført de utgifter de vel fortjener med og pushe 1GB møkkaabonnement til folk som ikke aner hva de kjøper. Det er en stund siden og jeg tenkte ikke så mye over det. (Kunne ikke så mye da ) Men nå er det bare en måned igjen av bindingstiden! Endret 15. februar 2004 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Dette høres ganske søkt ut spør du meg. "Jeg tror ganske mye trafikk forsvinner sånn helt uten videre, men jeg vet ikke..." Husk at bare det å laste forsiden på VG er ca 100 kB. Bruker man IM-programmer så holde de også en konstant forbindele som bruker litt båndbredde - ikke mye det heller, men over tid så blir det noen MB. Virusprogrammer har vel en tendens til å laste ned et par ekstra MB. Mengden mail/spam som man laster ned blir fort noen MB. Bruk Opera til å se hvor mye hver nettside du er inne på faktisk bruker av båndbredde i stedet for å klage på at Telenor stjeler. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg har ikke noe problem med å bruke opp mine 10GB i måneden bare ved å surfe og spille CS. Laster ned et par filer da kanskje, men det er maks 100MB tilsammen Når kontrakten går ut blir det noe annet enn Telenor på meg. Lenke til kommentar
Carup Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Yepp, det har du rett i, men hos meg kom faren min hjem en dag: "Jeg har kjøpt adsl!" Det blir vel bedre når du får hår på b... og kan bestille sjøl. Prøv Stjelehor Kan du ikke bedre? Mener jeg har lest det uttrykket en eller annen gang tidligere her på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå