Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvorfor laster jeg ned mer enn jeg vet om?


Anbefalte innlegg

Altså. Ser at det ikke er mange som har peiling i det hele tatt her.

 

Det telenor beregner hvor mye du laster ned i, er såkalte "packets", så hvis du er online og bare idler mye så tikker det nedover. Hadde akkurat fått 1Gb pakka jeg. Dra hjemmefra og var borte i 3timer. 50% var brukt opp når jeg kom hjem.

 

Like før jeg blir sinna nå! :angry:

Små dr*ttunger: Slutt med sytinga!

 

ahpadt

det betyr ikke at du ikke kan måle det selv om det vil være noe feil...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Altså. Ser at det ikke er mange som har peiling i det hele tatt her.

 

Det telenor beregner hvor mye du laster ned i, er såkalte "packets", så hvis du er online og bare idler mye så tikker det nedover. Hadde akkurat fått 1Gb pakka jeg. Dra hjemmefra og var borte i 3timer. 50% var brukt opp når jeg kom hjem.

 

Like før jeg blir sinna nå! :angry:

Små dr*ttunger: Slutt med sytinga!

 

ahpadt

det betyr ikke at du ikke kan måle det selv om det vil være noe feil...

Bytt heller levrandør istedet for å spamme ned forumet!

 

Men du som var borte i 3 ttimer og så var 50% brukt, du må da ha lastet ned noe i tillegg til at den bare stod på?

 

MSN og mIRC var på... Var vell kanskje ikke helt 50%, men ca 20-30-40%, husker ikke helt nøyaktig :ermm:

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

1 gig...............Her snakker vi tråsalt 25.000 internett sider da. Eller 200 MP3 filer. Eller 500.000 E-poster.

 

Tviler på at du klarer og besøke så mange, eller du skal ikke se bort fra at det kan være mulig.

 

Det sies at det skal ta ca. 7 år og besøke alle nettsidene i hele verden. Dette er umulig og si men, så ca.

 

Og det var sånn at du hadde 10 gig......hmm, kansje de snyter oss. :roll:

Endret av Fenalår
Lenke til kommentar
1 gig...............Her snakker vi tråsalt 25.000 internett sider da. Eller 200 MP3 filer. Eller 500.000 E-poster.

 

Tviler på at du klarer og besøke så mange, eller du skal ikke se bort fra at det kan være mulig.

 

Det sies at det skal ta ca. 7 år og besøke alle nettsidene i hele verden. Dette er umulig og si men, så ca.

 

Og det var sånn at du hadde 10 gig......hmm, kansje de snyter oss. :roll:

Tror meg... den grensen er lett å bryte :thumbs:

 

Bare tell hvor mange ganger du klør på ballaene dine i en månderstid...Du vil blir ganske overrasket, selvfølgelig må det telles av andre da ;):thumbs:

Endret av Vaio
Lenke til kommentar
Altså. Ser at det ikke er mange som har peiling i det hele tatt her.

 

Det telenor beregner hvor mye du laster ned i, er såkalte "packets", så hvis du er online og bare idler mye så tikker det nedover. Hadde akkurat fått 1Gb pakka jeg. Dra hjemmefra og var borte i 3timer. 50% var brukt opp når jeg kom hjem.

 

Like før jeg blir sinna nå! :angry:

Små dr*ttunger: Slutt med sytinga!

 

ahpadt

det betyr ikke at du ikke kan måle det selv om det vil være noe feil...

Bytt heller levrandør istedet for å spamme ned forumet!

 

Men du som var borte i 3 ttimer og så var 50% brukt, du må da ha lastet ned noe i tillegg til at den bare stod på?

 

MSN og mIRC var på... Var vell kanskje ikke helt 50%, men ca 20-30-40%, husker ikke helt nøyaktig :ermm:

og hvor i alle dager har du fått den løkete ideen om at jeg bruker telenor ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...