EDB Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Hellu Som sagt i topic: noen som har noen viftestyringer å anbefale? Er det noen andre en reobusen som kan skru viftene helt av? Erfaringer? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Den første til Sunbeam som de hadde på microplex. rev1 eller noe sånt Lenke til kommentar
EDB Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 Selger ikke den lenger på Microlplex, eller? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Hvis du ikke ser den der så selger de den trolig ikke Lenke til kommentar
Luv Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Lager ikke ny tråd bare fordi jeg skal spørre om noe, så her er spm.: Noen som kan anbefale noen 3.5" viftestyringer? Mener ikke å ta over tråden altså. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Lager ikke ny tråd bare fordi jeg skal spørre om noe, så her er spm.: Noen som kan anbefale noen 3.5" viftestyringer? Mener ikke å ta over tråden altså. Du stiller akkurat det samme spørsmålet som trådstarter Men jeg er veldig fornøyd med min sunbeam reobus.. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 jeg har denne fra komplett. tar 6 vifter og har 2 temp. sensore, med stort fint blått display Lenke til kommentar
-Fox- Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) Hvor mange watt takler den viftestyringen ballemann? (kunne ikke finne det noen plass) Endret 15. februar 2004 av -Fox- Lenke til kommentar
oxbow Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Hva med og lage en selv da? Lenke til kommentar
gixer Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 jeg har denne fra komplett. tar 6 vifter og har 2 temp. sensore, med stort fint blått display Kan den stilles fra 12v helt ned til 0v? Det er ikke mange viftestyringer som kan det. De fleste går bare ned til 7v. Sunbeam sin styring derimot klarer dette. Eneste negative jeg har å si om den er at LED'sa er litt for kraftige, men det gjør egentlig ikke noe fordi jeg har et Antec Sonata kabinett med dør som dekker for Lenke til kommentar
EDB Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 Kan den stilles fra 12v helt ned til 0v? Det er ikke mange viftestyringer som kan det. De fleste går bare ned til 7v. Sunbeam sin styring derimot klarer dette. Eneste negative jeg har å si om den er at LED'sa er litt for kraftige, men det gjør egentlig ikke noe fordi jeg har et Antec Sonata kabinett med dør som dekker for Hvor får jeg kjøpt den a? sunbeam sin altså Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 På microplex.no, god plassa å handle men det koster i transport derifra (gebyrer) Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 vil foreslå Denne fra microplex, du kan kjøpe min for 250,- + porto. er veldig førnøyd med den, men trenger den ikke lenger. men som sagt. send en mail til meg hvis du vil ha den. adresse får du hvis du sender PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå