Travller Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Heisann! Jeg reiser til London om 1 mnd, nærmere bestemt 10. mars! Har tenkt og kjøpe meg mobil der! For det er vel litt billigere med mobil derfra? Noen som har noe peiling på hvilke modeller jeg burde ta en titt på? Det er viktig med: Bra skjerm, kamera, mp3, raske menyer og bra med minne. ( kjøper nok minnekort i tillegg! ) Har lyst på Sharp GX30, men vet ikke om den har kommet innen jeg reiser dit. Hadde tenkt og brukt rundt 5000 +- på mobil! Takk for svar! Alle forslag mottas med glede! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Tror ikke du kan forvente å se Sharp GX30 når du er i London. Lenke til kommentar
Travller Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 akkurat det jeg tror også derfor jeg vil ha noen forslag Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Og om du hadde det, får du den sperret til en nettoperatør* *Er usikker, og avventer en nærmere forklaring... Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Er telefoner så mye billigere i England at det gjør noe da? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Tror ikke det faktisk. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Jeg opplevde i forfjor sommer at f. eks. Tyskland var endel dyrere enn Norge, mens Danmark var like dyrt. Sverige derimot lå ca. 10% lavere enn Norge på priser *Har en følelse av at England er 10-20% dyrere enn Norge* Lenke til kommentar
Travller Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 ikke veit jeg, kanskje derfor jeg lurer? Lenke til kommentar
molna Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Mobiler her er generelt noe dyrere enn i Norge. Har noen flere merker enn i Norge her, men de fleste selges kunn sperret (alle Sharp er sperret til Vodafone) og kan derfor ikke brukes i Norge. Carphone Warehouse er beste sjappa for mobiler, finner dem overalt i London. Lenke til kommentar
rivrusk Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Kommer fra England i dag, og der var prisene minst like høye som i norge! Sx1 feks hadde di aldri hørt om! Hadde noen mobiler som vi ikke har men di virket ikke til og være noe særlig. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Noen som hvet om det er noe billigere med mobil utstyr? f.eks. ms duo kort? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Tror det er slik at mobiler er dyrere, mens utstyr er litt billigere... Virker i hvert fall slik av og til. Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Tror det er slik at mobiler er dyrere, mens utstyr er litt billigere... Virker i hvert fall slik av og til. Da jeg var i England (London) så var det like priser på mobiler eller dyrere enn her i norge! Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Det er faktisk ikke billigere med mobiltelefoner i England enn det er her hjemme, og her hjemme får du jo NORSK garanti og NORSKE menyer osv....Jeg ville kjøpt mobiltelefonen her i Norge uten tvil. Lenke til kommentar
molna Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Sx1 feks hadde di aldri hørt om! Kanskje fordi SX1 ikke er lansert her i England enda Lenke til kommentar
-:Coldplay:- Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Sx1 feks hadde di aldri hørt om! Kanskje fordi SX1 ikke er lansert her i England enda HVA! og vi klagde på at den kom sent her i norge Lenke til kommentar
Normann Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Er ikke nesten alt elektrisk billigere i norden enn nesten overalt i europa? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 ikke all. Kjøpe kabinett for 5,25" og IDe harddisker. Kostet meg 500 kroner mot rundt 1000 her hjemme Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 kommer ann på... noe er billigere; annet dyrere... Lenke til kommentar
Travller Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 okey takk for svar folkens! jeg får vel bare finne meg en mob jeg liker i Norge og kjøpe den da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå