all right Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Jeg skal til med og sette inn ett vindu i sidedøra i kabinettet mitt. Hva skal jeg bruke til og sage med? Og noen som har noen andre gode råd når det gjellder dette? vill ha det finest mulig!! Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Bruk stikksag med blad til metall/allu. Teip døra med maskeringsteip (for å unngå riper etc.) Her er en fin guide Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 du kan bruke dremull multi men du får oxo kjøpt sånn greie tell sånn metall du har i kabinett døra du bare klipper det med tror du får det på www.microplex.no men kan henne du finner det i en bygge butikk ellerno Lenke til kommentar
Mira Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Bruk en stikksag, dremel er vankeligere. Bruk et eller to lag med teip på kabinettdøre før du sager. Pass på at bladet ikke blir for varmt. Passer du godt på blir det bra:) Lenke til kommentar
scoot Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Bruk stikksag med blad til metall/allu. Teip døra med maskeringsteip (for å unngå riper etc.) Her er en fin guide Lenke til kommentar
torgros Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Gjorde dette senest i går. Har ingen erfaring, men det ble kjempefint med stikksag og metallblad. Bare ta det med ro så går alt bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå