Homme Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) /me hadde gjort _alt_ for å se en konsert med Dream Theater.. ikke rart at verdens beste drommis må dra med et sånnt _digert_ slagverk Endret 27. februar 2004 av kolleckio Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Var på CC Cowboys sist fredag på Samfundet, kongekonsert med skikkelig god stemning. Ellers; Metallica i spektrum, Turbo under Uka i fjor (med Ass rocket, pluss brannslokningsapparat tømt midt i trynet mitt), et par ganger med Kaizers, Saybia (før Idol-Kurt kom og satte søkelyset på dem), DumDum Boys, pluss en god del flere. Lenke til kommentar
knert Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Var på roskilde i år! så KoRn. de var FETE! nær perfekt lyd, bra utvalg av låter hadde de også. eneste som kanskje manglet var litt kommunikasjon med publikum. men bortsett fra det så var det som og være i himmelen.. ! Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 har vært på: Dimmu Borgir Madder Mortem The Kovenant Windir Vreid Enslaved Vintersorg Thyrfing Foo Fighters Finntroll TnT Kohld det var alle jeg kom på, tror det er flere men... alle var bra! men Dimmu Borgir var desidert best! digger å være på konsert! gleder meg sykt til Maiden! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Nick Cave & the Bad Seeds Santana Morrisey Korn Bergman Rock Thomas Dybdahl Big Bang Turboneger Iggy and the Stooges Ralph Myerz Ja Metalheadz..har sett Mesuggah og. Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Elton John Langesund 04 Elendig konsert.Kun den tykke lille mannen på piano.Det ble alt for tamt. Det hjalp heller ikke at lyden var utrolig lav og dårlig.Stod ganske langt bak og der måtte folk hysje på hverandre,fordi normal tale overdøvde konserten. Endret 12. mars 2005 av egmur Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Vil på Metallica konsert jeg!!!!! har vært på metallica jeg. var en enorm skuffelse! skal aldrig på konsert med de igjen edit:leif Endret 12. mars 2005 av Aurgjelme Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Vil på Metallica konsert jeg!!!!! har vært på metallica jeg. var en enorm skuffelse! skal aldrig på konsert med de igjen edit:leif Var du på konserten i 99 eller 03? Jeg synes Konserten i 99 var et par hakk bedre enn den i 03. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Var på Rammstein-konsert Tirsdag 16. november 2004 kl. 19:30 Det var sjukt bra!! Bilde: Endret 12. mars 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå