Nidhogg Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) En tråd for deg som har vert på konsert og vil fortelle om hvor bra/dårlig den var Du kan også opplyse om kommende konserter. Vis oss gjerne noen bilder _ Jeg var nettop på konsert med BigBang! Den var konge Kjempe bra! _ BigBang er i slaget, vokalist Øystein i front: _ Jeg fikk møte vokalisten og hele bandet signert den nye live skiva (Radio Radio TV Sleep) : _ Et bilde som ble litt merkelig : Endret 23. februar 2004 av Nidhogg Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 ser tøft ut! har aldri vært på konsert før men jeg skal til quarten til sommeren(kommer ann på hvilken band som kommer) Lenke til kommentar
HansArne Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Konserter er artig å gå på. De jeg kommer på i farten som jeg har vært på er Kreator, Moon Spell, AC/DC, Alice Cooper, Dio, Black Sabbath, Jethro Tull, ZZ top, Kiss, Iron Maiden, Deep Purple, hauger med amatør konserter og norske band konserter, Det er sikkert flere, men det var det jeg kom på ifarten. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Vil på Metallica konsert jeg!!!!! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) Hmm..konserter jeg har vært på..går ikke så mye for jeg er ganske folkesky.. men noen har det blitt. Wacken festivalen 1999, som ble en smule ødelagt av at dama jeg var dødsforelska i fløy rundt med en tysker og klådde/klinte på han hele tida. Men plenty med heavy metal, bl.a. Edguy, Skyclad, Tristania, Dokken, In Flames, Rage, Angra, umm..husker ikke alle. I oslo har det blitt Iron Maiden, Candlemass, Dream Theater, 1349, Entombed, Red Harvest..alle fete konserter men må si Iron Maiden og Dream Theater stikker seg ut som helt fantastiske. Sikkert fordi jeg er blodfan av begge bandene. Endret 15. februar 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 En tråd for deg som har vert på konsert og vil fortelle om hvor bra/dårlig den varDu kan også opplyse om kommende konserter. Vis oss gjerne noen bilder _ Jeg var nettop på konsert med BigBang! Den var konge Kjempe bra! _ BigBang er i slaget, vokalist Øystein i front: http://www.home.no/nidh0gg/div/bilder/big_...ten/BIGBANG.jpg _ Jeg fikk møte vokalisten og hele bandet signert den nye live skiva (Radio Radio TV Sleep) : http://www.home.no/nidh0gg/div/bilder/big_...store_m0tet.jpg _ Et bilde som ble litt merkelig : http://www.home.no/nidh0gg/div/bilder/big_...rten/stilig.JPG hehe, er det du? Fett Jeg stod rett ved siden av deg! hehe Glimmers konsert forresten Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 hehe, er det du? Fett Jeg stod rett ved siden av deg! hehe Glimmers konsert forresten hmm...kan ikke huske hvem du er...det var så mange som stod rett ved siden av meg. men vi sees sikkert på "Night of Darkness" da Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 hehe, jeg var han halvlave langhåra skrullingen Du ligner litt på en gammel kompis av meg, så det er mulig jeg så litt på deg på en ikke kontaktsøkende måte Savnet forsåvidt summer rain på konserten, men men. Man kan ikke få alt i livet Ser jeg deg på "Night of Darkness" så skal jeg vinke og slå meg i panna. OK? hehe Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 Ser jeg deg på "Night of Darkness" så skal jeg vinke og slå meg i panna. OK? hehe det er greit Lenke til kommentar
kag Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg var på konsert med Tre Små Kinesere i midten av januar. Hadde ikke med meg digitalkameraet mitt, så jeg måtte nøye meg med mobilkvalitet over bildene. Fin konsert. Holder for tiden øynene åpne på utkikk etter alt som er av konserter og annen live musikk. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) Var på "Night of Darkness" der Satyricon spillte først, så tok Turboneger over.' Satyricon var helt greit, hørte en del på det før, men har på en måte utvikla musikk-sansen en del siden den gang. Da Turboneger endelig kom på secenen ble det helt villt!! Og under "Drenched in Blood" , blei jeg dynka i falskt blod. Deilig Men det var desverre fotoforbud så dere får nøye dere med [url="http://www.home.no/nidh0gg/div/bilder/night_of_darkness/meg_drenched_in_blood.jpg"][b]dette bildet[/b][/url] av meg etter konserten terningkast: 7 en opplevelse for livet. umulig å beskrive med ord Tracklist: 1. Blizzard of flames 2. Wipe it till it bleeds 3. Selfdestructo bust 4. Back to dungaree high 5. Turbonegro must be destroyed 6. Get it on 7. Sell your body (to the night) 8. Ride with us 9. Denim demon 10. Fuck the world 11. Prince of the rodeo 12. [url="http://www.home.no/nidh0gg/div/bilder/night_of_darkness/meg_drenched_in_blood.jpg"][b]Drenched in blood[/b][/url] 13. Gimme some 14. –Kort opphold- 15. Age of pamparius 16. Don`t say motherfucker, motherfucker 17. Le Saboteur 18. Erection intro/Hank introducing the band 19. I got erection (with Satyr of Satyricon) 20 Outro/Chariots of fire Endret 24. februar 2004 av Nidhogg Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 jeah! BTW: ****** helsetrøyemafia som helt sikkert aldri har hørt hverken turbo eller satyricon. Opplevde samme gjengen på valentourettes, stod helt framme ved scenen og klatret i monitorene. blæh! hehe, whatever Finfin gig bare skuffende at vi ikke fikk ass rocket, kun Oslo som får romperakett Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Dream Theater Oslo Spektrum, Onsdag 21. Januar 2004 kl. 19.30 Modem Warning? Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Kul Yamaha bass! 6 strengers! den andre "tømmerstokken" er vel en 12strengers bass. Lenke til kommentar
[bat] Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Så Silver på garage forrige fredag, hadde aldri hørt dem før. De var bare helt ufattelig dyktig live. Er vel den beste konserten jeg har fått med meg hittil i bergen. (Turboneger i haukelandshallen hadde seff gått over om lydmennene ikke hadde glemt ørene sine på nachspielet natten før...) Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Siste jeg var på var "Faith and the Muse" i oktober. Lenge sida, men til gjengjeld var det vanvittig bra! Og jeg har en trommestikke signert av alle i bandet! Desverre har jeg bare papirbilder derfra.... Også er det bilde av meg på Gåte-hjemmesida... Ellers var det Nightwish i sommer da... Bare synd det ikke var 18år der, iallefall på ekstrakonserten! Bor i Stavanger, så det er ikke alt jeg får med meg av moroa... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Kul Yamaha bass! 6 strengers! den andre "tømmerstokken" er vel en 12strengers bass. 11 strengers stickbass.. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Kul Yamaha bass! 6 strengers! den andre "tømmerstokken" er vel en 12strengers bass. 11 strengers stickbass.. you got me! så ut som den hadde 12strenger Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Dream TheaterOslo Spektrum, Onsdag 21. Januar 2004 kl. 19.30 en masse bilder Modem Warning? Habilt slagverk de drar med seg Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Dream TheaterOslo Spektrum, Onsdag 21. Januar 2004 kl. 19.30 en masse bilder Modem Warning? Habilt slagverk de drar med seg Akkurat passe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå