TLZ Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Pink Floyd - Dark Side of The Moon (Rock) System of a Down - System of a Down (Metal) System of a Down - Toxicity (Metal) Rage Against The Machine - Rage Against The Machine (Rap/Heavy Rock) Audioslave - Audioslave (Heavy Rock) OutKast - Speakerboxxx / The Love Below (HipHop)| Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 system of a down er ikke metal Lenke til kommentar
styx Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) Her er et lite utdrag av mine favoritter for tiden. Nå har jeg forholdsvis bred musikksmak så det er veldig mye forskjellig her, men jeg tror de fleste vil kunne finne noe de liker Asian Dub Foundation, Audioslave, Big Bang, Coldplay, DJ Shadow, Dream Theater, Foo Fighters, Groove Armada, Incubus, Jamiroquai, Jeff Buckley, Joe Satriani, Karizma, King Crimson, Madrugada, Magnet, Marc Antoine, Massive Attack, Motorpsycho, Muse, Nick Drake, Nightwish, Oasis, Ole Staveteig, Pain of Salvation, Peter White, Pink Floyd, Pixies, Placebo, Porcupine Tree, Radiohead, Roger Waters, Sigur Rós, Silverchair, Spock's Beard, Steve Vai, The Dandy Warhols, The Mars Volta, The Verve, Thomas Dybdahl, Transatlantic, Turbonegro, Xploding Plastix. Endret 15. februar 2004 av styx Lenke til kommentar
ak50224 Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Hør på noe U2. Prøv noe fra 80 tallet, noe fra 90 tallet og noe fra 2000 tallet. Ganske forskjellig til tross for at det er ganske likt. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 system of a down er ikke metal nu-metal... ergo, metal. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 system of a down er ikke metal nu-metal... ergo, metal. nope. Nu-metal kan ikke sammenlignes med metal. basta! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 system of a down er ikke metal nu-metal... ergo, metal. nope. Nu-metal kan ikke sammenlignes med metal. basta! tulling. soad er metall enten du vil det eller ei. å påstå at nu-metal ikke er metall er jo som å påstå at svart metall ikke er metall fordi du ikke liker svart metall. Lenke til kommentar
CalaZ Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Ugress Robert Miles Mange bra sanger der Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg har sagt det før og sier det igjen : Tujiko Noriko Noxagt 100 Proof (aged in soul) Angels Of Light Boredoms Joy Division Antipop Consortium Mye god musikk i mange sjangere. Og ett steg ut i den litt mer avanserte og gledelige delen av musikkens verden Lenke til kommentar
music-pilot Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Deephouse og smooth jazz Larry Heard, Kevin Yost, Kaskade, Miguel Migs, PhysicsAndy Caldwell, Blue Six, Solar House Stan Getz, Doc Powell, Bob Baldwin, George Benson, Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 system of a down er ikke metal nu-metal... ergo, metal. nope. Nu-metal kan ikke sammenlignes med metal. basta! tulling. soad er metall enten du vil det eller ei. å påstå at nu-metal ikke er metall er jo som å påstå at svart metall ikke er metall fordi du ikke liker svart metall. ok, la meg si det sånt... jeg synes ikke at nu-metal passer seg til å være metal for å si det sånt (hiphop, rap, gangster, whining og patetiske lyrikker alà linkin park) men det er min mening da. kall meg gjerne tulling, tar det som et komplement Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Patetisk lyrikk? Jeg skal gi deg patetisk lyrikk jeg! Dimmu Borgir - Alle sangene på ett brett: "VRÆR VRÆÆÆÆ BRRÆÆRÆR BRÅÅÅ VRÅÅÅ VRÆÆÆÆÆÆ" Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 system of a down er ikke metal nu-metal... ergo, metal. nope. Nu-metal kan ikke sammenlignes med metal. basta! tulling. soad er metall enten du vil det eller ei. å påstå at nu-metal ikke er metall er jo som å påstå at svart metall ikke er metall fordi du ikke liker svart metall. ok, la meg si det sånt... jeg synes ikke at nu-metal passer seg til å være metal for å si det sånt (hiphop, rap, gangster, whining og patetiske lyrikker alà linkin park) men det er min mening da. kall meg gjerne tulling, tar det som et komplement hehe, det er metall selv om du synes det er grusomt. Personlig liker jeg ikke linkin park og limp bizkit, men det er da fremdeles metall. soad har BTW IKKE dårlige tekster og jeg kan ikke komme på noen låter med rap heller. Skal jeg kategorisere soad under noe annet enn nù-metal, slik at du kan høre på det uten å føle av du sviker dine idealer? Lenke til kommentar
ASW Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 Tusen takk for alle svar. Har lastet ned alle til nå, noen var bra og andre var ikke fult så bra Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Borknagar: - The Black Token - The View of Evelast - Gods of my World Children of Bodom: - Red Light in My Eyes (part 1 & 2) - Lake Bodom - Hate Me! - Everytime I Die - Touch Like Angel of Death Dimmu Borgir: - Antikrist Finntroll: - Jaktens Tid Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Patetisk lyrikk? Jeg skal gi deg patetisk lyrikk jeg! Dimmu Borgir - Alle sangene på ett brett: "VRÆR VRÆÆÆÆ BRRÆÆRÆR BRÅÅÅ VRÅÅÅ VRÆÆÆÆÆÆ" you got me, HalTan Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 system of a down er ikke metal nu-metal... ergo, metal. nope. Nu-metal kan ikke sammenlignes med metal. basta! tulling. soad er metall enten du vil det eller ei. å påstå at nu-metal ikke er metall er jo som å påstå at svart metall ikke er metall fordi du ikke liker svart metall. ok, la meg si det sånt... jeg synes ikke at nu-metal passer seg til å være metal for å si det sånt (hiphop, rap, gangster, whining og patetiske lyrikker alà linkin park) men det er min mening da. kall meg gjerne tulling, tar det som et komplement hehe, det er metall selv om du synes det er grusomt. Personlig liker jeg ikke linkin park og limp bizkit, men det er da fremdeles metall. soad har BTW IKKE dårlige tekster og jeg kan ikke komme på noen låter med rap heller. Skal jeg kategorisere soad under noe annet enn nù-metal, slik at du kan høre på det uten å føle av du sviker dine idealer? it's just my taste Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Det er ganske mange bra band, men de som jeg vil anbefale er Nightwish, Sonata Arctica og Hammerfall Glem ikke Stratovarius og Helloween da! Annet: Metallica, Iron Maiden, Dream Theatre, Megadeth, Dire Straits , Twisted Sister +++++ Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) hm, glemte denne; My Life With the Thrill Kill Kult - After the flesh edit; skriveleif Endret 16. februar 2004 av Soldier_448 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå