ASW Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Jeg begjyner å bli lei av den musikken jeg har og lurer på hva dere synes er bra. Jeg liker for det meste pop og rock men bare kom med alle slags forslag Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Stikk på Platekompaniet og kjøp "A perfect circle - Thirteenth Step". Genial CD. Den ligger ikke ute på nettet (tror jeg) grunnet ekstremsperre. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 2pac "Better Dayz". Jeg vil benytte anledningen til å anbefale Tupac Shakur Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 litt feil posta, skulle ha vært i film,tv og musikk. men jeg svarer for det! jeg kan anbefale deg black sabbath Lenke til kommentar
Frozk Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Det er ganske mange bra band, men de som jeg vil anbefale er Nightwish, Sonata Arctica og Hammerfall Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Last ned Vanilla Ice med Ice Ice Baby, du kommer til å KOSE deg Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 anbefaler Depeche Mode, Mortiis, noe Reagge eller whatever... Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Jeg anbefaler albumet "Tracks of thunder" og "Iron Maiden - Fear of the dark". Det er to veldig brae album. Hvis du vil ha forandring så kan du skifte til Hip-hop og der vil jeg anbefale "Jay-Z - The black album" og "Nas - Gods son" Der har du noe av det beste som er laget innen to kategorier. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Red Hot Chili Peppers Album: Californication, By The Way, One Hot Minute (har ikkje komt lengre) Lenke til kommentar
Atypic Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Stikk på Platekompaniet og kjøp "A perfect circle - Thirteenth Step". Genial CD. Den ligger ikke ute på nettet (tror jeg) grunnet ekstremsperre. Der tar du nok feil :-) AC/DC, Led Zeppelin, Jimi Hendrix, Yes, Big Bang... lista fortsetter i det (nesten) uendelige. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) Mr. Scruff, gjerne første albumet... Sjekk ut sang nummer 2 - Spandex man EDIT, ooops skrivefeil på scruff Endret 14. februar 2004 av schmelck Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Dandy Warhols Mark Knopfler Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Jimi Hendrix åhhh, knall musikk! Lenke til kommentar
titus Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Billy Eckstine Johnny Hodges Nick Cave John Hiatt Eva Dahlgren Bob Dylan Lenke til kommentar
tbend Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Last ned Vanilla Ice med Ice Ice Baby, du kommer til å KOSE deg hehe..... Funker den.... Last ned: Dj mangoo Dj Valium Phasio Dj Tomcraft Gigi D`agostino Knall musikk....... + at du får puncha høytalerene litt extra.... Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Liker du Hip Hop er 2pac uten tvil den beste artisten, selv om han faktisk døde for over 7 år siden, neppe noen som kan måle seg. Liker du litt mer rock kan jeg jo anbefale Red Hot Chili Peppers, HIM (Razorblade Romance albumet er vel best) og System of A Down har også endel bra (f.eks. Chop Suey) Er chill out tracks mer din stil kan du jo prøve Massive Attack. Lenke til kommentar
JonasGab Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Bob Dylan, ABBA, Joss Stone, BJØRN EIDSVÅG!!! + all jazz og litt Aretha Franklin!! Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 The Soundtrack of our lives(!), the mooney suzuki, the strokes, union carbide productions, the vines, the flaming sideburns, mando diao... bla. Liker du rock er disse et must! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 The Soundtrack of our lives(!) WORD! Legger til BigBang, Neutral Milk Hotel, Modest Mouse og Led Zeppelin Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Blir litt vanskelig å "anbefale" andre musikk man liker, for musikksmak er jo helt inviduelt...men dette er de gruppene jeg liker best: Radiohead, Red Hot Chili Peppers, System of a Down, Rage Against the Machine, 3 Doors Down, Metallica, Nirvana, Coldplay.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå