Gå til innhold

Mobilen for meg, er den der ute?

voice-

Anbefalte innlegg

Har per i dag Siemens SX1. Den er stor og klumpete og tastene virker ikke som en så god idé som de engang gjorde. Ting går noenlunde tregt, ikke i forhold til andre mobiltelefoner med slik funksjonalitet, men i forhold til de gode gamle telefonene får MMSens tid.

Dette er derimot ikke grunnen til at jeg vil bytte, det er skjermen. En stor og klar skjerm er et mareritt, jeg uroer meg stadig for riper. Kan ikke engang legge noe i samme lomma som telefonen. Legg dette til lista over, så har dere grunnen til at jeg vil ha noe annet.

Klapptelefon må det være, så slipper jeg å tenke på skjermen. Har ingenting imot å kutte litt på funksjonene, men den bør ha Blåtann. Gode taster er et must, og en god skjerm hjelper på. Fint om den har norsk programvare (hadde en Panasonic GD85, den skrev ikke ÆØÅ før jeg hadde bladd gjennom arabiske bokstaver). Resten av vurderingen går på size/looks.

Har sett mange kandidater som beklagelig ikke hadde blå tenner (hvilket alene er grunnen til at jeg ikke er stor tilhenger av Samsung)

Noen som vet om min mobil finnes?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så vidt jeg vet er sony ericsson z600 pr. dags dato, den eneste klapptelefonen med blåtann som er ute på markedet. Hvis du klarer deg med det lille minnet (2mb) og at den ikke akkurat er den mest fanatsike anorektikeren, så tror jeg denne må være noe for deg.

Du kan lese amobils test av z600 her.

Endret av -:Coldplay:-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...