voice- Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Har per i dag Siemens SX1. Den er stor og klumpete og tastene virker ikke som en så god idé som de engang gjorde. Ting går noenlunde tregt, ikke i forhold til andre mobiltelefoner med slik funksjonalitet, men i forhold til de gode gamle telefonene får MMSens tid. Dette er derimot ikke grunnen til at jeg vil bytte, det er skjermen. En stor og klar skjerm er et mareritt, jeg uroer meg stadig for riper. Kan ikke engang legge noe i samme lomma som telefonen. Legg dette til lista over, så har dere grunnen til at jeg vil ha noe annet. Klapptelefon må det være, så slipper jeg å tenke på skjermen. Har ingenting imot å kutte litt på funksjonene, men den bør ha Blåtann. Gode taster er et must, og en god skjerm hjelper på. Fint om den har norsk programvare (hadde en Panasonic GD85, den skrev ikke ÆØÅ før jeg hadde bladd gjennom arabiske bokstaver). Resten av vurderingen går på size/looks. Har sett mange kandidater som beklagelig ikke hadde blå tenner (hvilket alene er grunnen til at jeg ikke er stor tilhenger av Samsung) Noen som vet om min mobil finnes? Lenke til kommentar
-:Coldplay:- Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) Så vidt jeg vet er sony ericsson z600 pr. dags dato, den eneste klapptelefonen med blåtann som er ute på markedet. Hvis du klarer deg med det lille minnet (2mb) og at den ikke akkurat er den mest fanatsike anorektikeren, så tror jeg denne må være noe for deg. Du kan lese amobils test av z600 her. Endret 14. februar 2004 av -:Coldplay:- Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Har ikke Panasonic X70 kommet ut på markedet ennå da? Den har jo Blåtann, og den har sikkert norsk meny, så du slipper å trykke så langt for å komme til Æ, Ø og Å Lenke til kommentar
voice- Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 Esato sin mobilfinner anbefaler SE Z1010, Z600 og Motorola V600. Z1010 er så vidt jeg vet ikke ute, noen som vet hvor jeg kan få tak i V600, evt. hvordan den vil oppføre seg i Norge (mht. språk og nett)? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Offtopic: Hva er Esato sin mobilfinner Lenke til kommentar
voice- Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 www.esato.com/phones/findphone.php Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Har ikke Panasonic X70 kommet ut på markedet ennå da? Den har jo Blåtann, og den har sikkert norsk meny, så du slipper å trykke så langt for å komme til Æ, Ø og Å Den er ute den ja. Og den har såklart norske bokstaver. Blåtann har den også. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Vel og merke har X70 en stor mangel - som sin forgjenger. De har utelatt JAVA. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 For min del er ikke Java viktig i det hele tatt... Men hvordan voice- ser på saken, er jo en annen ting... Lenke til kommentar
voice- Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 Ajsann, stiv pris for en telefon uten Java...skal ta meg en tur til Elkjøp ved første anledning. De skal visstnok ha Motorola V600, og med 30 dagers retur-garanti kan det jo være fint for å prøve ut en telefon... Lenke til kommentar
eblth Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Har V600 kommet ut?Jøss... Jeg skal ha en LG G7200 jeg! (Eller Sharp GX30 når den kommer ut) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå