MacBain Skrevet 27. oktober 2001 Del Skrevet 27. oktober 2001 Er det noen som har anbefalinger til en strømforsyning som bråker minimalt ? Har sett at Microplex og 3dfxcool har følgende: Zalman 300W PSU Ultra Quiet 300W PSU NC1905 Vet ikke hvilken som er best, noen som har testet ut disse ? Lenke til kommentar
sebu Skrevet 28. oktober 2001 Del Skrevet 28. oktober 2001 Jeg kjøpte "Ultra Silent 300W" strømfosyning fra multicom. Den kostet flesk "kr. 995,-", men det var verdt hver krone. Den er meget støysvak(26dB) Lenke til kommentar
GasMan Skrevet 28. oktober 2001 Del Skrevet 28. oktober 2001 Jeg har en 400w In-Win strømforsyning, og den dura avgårde som en 1400w støvsuger. Så jeg bytta vifta som satt inne i faenskapet med en vifte jeg kjøpte på Clas Ohlson. Aner ikke hvor bra ei vifte fra Clas er, men den er i hverfall veeeeeeldig stille av seg Så akkurat nå er pc´n min så stille at du nesten ikke kan høre den. Det bare suser så vidt det er fra den. Positivt: Bytte vifte gjør alt vesentlig billigere :smile: Negativt: Du må gjøre jobben :sad: Og garantien reiser et visst sted... Lenke til kommentar
khosethl Skrevet 28. oktober 2001 Del Skrevet 28. oktober 2001 har du sjekket http://www.netconnection.no, tror de selger stillegående kabinettvifter til 95,- der.... Skulle virke utmerket det. Ikke for å klage på der andre innlegget men foretrekker å kjøpe pc utstyret mitt et annet sted enn på clas :smile: Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 jeg har to PSUer som er kobla slik at de starter samtidig med et relê. Det er jammen en fornøyelse. De to strømforsyningene er to 250W Aopen og de er helt lydløse! Skal du høre noe som helst fra dem må du legge øret helt inntill. :smile: Lenke til kommentar
jan rune Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 kjøp noisekiller fra geto prod , det har jeg gjort nå hører jeg ikke vifta engang. lett å installere å Lenke til kommentar
eSik Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 Hvis du kulern litt i ca. to ukers tid skal jeg få fiksa en guide på hvordan få seg støysvakt PSU uten at det går utover kjøling.. 120mm vifte er jo et stikkord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå