Gå til innhold

DinSide stiligste casemod!

Anbefalte innlegg

http://www.digi.no/php/art.php?id=99900&bid=2

Skulle meldt meg på jeg også... Q-Tec-en min er jo faktisk tøffere enn det der...

Ikke for å slenge drit om andres PCer altså, men DinSide ser ikke ut til å ha veldig peiling... Sikkert bare 1 påmeldt i konkurransen....

Nesten som et hån mot de seriøse casemodderne... Hva vil vanlige folk tro om dere... Deres gode navn og rykte står på spill.... noe må gjøres...

Eller ikke...

De fleste casemoddere driter vel i hva DinSide mener....

Dere får stå på i alle fall...

Så vi på DETTE forumet i hvert fall får noe PENT og se på.... ikke en haug med ledninger pakket inn i et gammalt møbel fra 1967...

STÅ PÅ!

:thumbs::thumbs::thumbs:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De kåret kraftigste pc og:

Det var veldig jevnt i klassen for kraftigste PC, men maskinen til *** gikk av med seieren, først og fremst på grunn av stor harddiskkapasitet. I tillegg har maskinen et lekkert kabinett.

Maskinen er utstyrt med Athlon 64 3000+-prosessor, 1 GB Corsair XMS 3200 minne, Radeon 9800 pro 128 MB skjermkort, 1280 GB med harddiskplass, fordelt på 10 harddisker, hvorav to med S-ATA-grensesnitt, 550 W strømforsyning fra Q-tec, Soundblaster Audigy 2-lydkort og Nec 4x DVD-brenner. Hovedkortet er ikke oppgitt.

:lol:

Endret av suzze
Lenke til kommentar
550 W strømforsyning fra Q-tec

Var det en spøk ?

Det trodde jeg også var en spøk, helt til jeg så den stygge "gullfarga" Q-tec'en inni kabinettet der...Det ødelegger hele kabinettet :no: Hadde Q-tec 400W selv og den gikk til ****** etter kort stund...Bråka noe jævli gjorde den også, så jeg voltmodda begge viftene, men det takla den ikke :roll:

Mvh Tomzern :)

Lenke til kommentar

Jeg sier egentlig ikke så mye på førsteplassen i casemod. Hjemmebygget, med svært pene materialer. Fjortisene er kanskje ikke så fan av teak og messing må vite, men så var det vel ikke fjortiser som satt i juryen heller. Men andreplassen gjør meg målløs, og får meg til å lure på hva tredjeplassen gikk til :ermm:

Lenke til kommentar
Jeg sier egentlig ikke så mye på førsteplassen i casemod. Hjemmebygget, med svært pene materialer. Fjortisene er kanskje ikke så fan av teak og messing må vite, men så var det vel ikke fjortiser som satt i juryen heller. Men andreplassen gjør meg målløs, og får meg til å lure på hva tredjeplassen gikk til :ermm:

Javel... så du syntes førsteplassen var fin? God bedring....

Nå er ikke jeg noen casemodder, langt i fra, men det hjelper fint lite å bruke tik og messing (selv om dette kunne blitt veldig bra), når du setter det sammen på den måten der, spør du meg...

Og forresten er det straks 7 år siden min 14-årsdag!

Lenke til kommentar

Her prøver altså Digi.no å gjøre noe for alle de jomruene der ute som sitter å taster hele dagen/natten, og det eneste dere kan gjøre er å snakke ned om både juryen og deltagerne!

For meg virker det som det er noen av dere som virker litt sure for at kanskje deres kabinetter/pc`r ikke vant konkuransen..bare en tanke..

Lenke til kommentar
Her prøver altså Digi.no å gjøre noe for alle de jomruene der ute som sitter å taster hele dagen/natten, og det eneste dere kan gjøre er å snakke ned om både juryen og deltagerne!

For meg virker det som det er noen av dere som virker litt sure for at kanskje deres kabinetter/pc`r ikke vant konkuransen..bare en tanke..

For meg høres det ut som du synes det var verdige vinnere jeg? Neida en spøl det der men lit rart at en med mye hd plass vinner?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...