L03VIk Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 http://www.digi.no/php/art.php?id=99900&bid=2 Skulle meldt meg på jeg også... Q-Tec-en min er jo faktisk tøffere enn det der... Ikke for å slenge drit om andres PCer altså, men DinSide ser ikke ut til å ha veldig peiling... Sikkert bare 1 påmeldt i konkurransen.... Nesten som et hån mot de seriøse casemodderne... Hva vil vanlige folk tro om dere... Deres gode navn og rykte står på spill.... noe må gjøres... Eller ikke... De fleste casemoddere driter vel i hva DinSide mener.... Dere får stå på i alle fall... Så vi på DETTE forumet i hvert fall får noe PENT og se på.... ikke en haug med ledninger pakket inn i et gammalt møbel fra 1967... STÅ PÅ! Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) De kåret kraftigste pc og: Det var veldig jevnt i klassen for kraftigste PC, men maskinen til *** gikk av med seieren, først og fremst på grunn av stor harddiskkapasitet. I tillegg har maskinen et lekkert kabinett. Maskinen er utstyrt med Athlon 64 3000+-prosessor, 1 GB Corsair XMS 3200 minne, Radeon 9800 pro 128 MB skjermkort, 1280 GB med harddiskplass, fordelt på 10 harddisker, hvorav to med S-ATA-grensesnitt, 550 W strømforsyning fra Q-tec, Soundblaster Audigy 2-lydkort og Nec 4x DVD-brenner. Hovedkortet er ikke oppgitt. Endret 14. februar 2004 av suzze Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Denne var jo litt pen da Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Denne var jo litt pen da Men den burde ikke bli norges kraftigste pc pga. det da Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 550 W strømforsyning fra Q-tec Var det en spøk ? Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Det er en kategori som heter Case mods,rett under Kabinetter.... Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 550 W strømforsyning fra Q-tec Var det en spøk ? Det trodde jeg også var en spøk, helt til jeg så den stygge "gullfarga" Q-tec'en inni kabinettet der...Det ødelegger hele kabinettet Hadde Q-tec 400W selv og den gikk til ****** etter kort stund...Bråka noe jævli gjorde den også, så jeg voltmodda begge viftene, men det takla den ikke Mvh Tomzern Lenke til kommentar
scoot Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 .. .. Jaja, digi har ikke smak sier nå jeg ! Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Og når var det harddiskplass som avgjorde hvor kraftig en maskin er? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg sier egentlig ikke så mye på førsteplassen i casemod. Hjemmebygget, med svært pene materialer. Fjortisene er kanskje ikke så fan av teak og messing må vite, men så var det vel ikke fjortiser som satt i juryen heller. Men andreplassen gjør meg målløs, og får meg til å lure på hva tredjeplassen gikk til Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Haha Det vapochill kabinettet var jo stygt modda da!! Lenke til kommentar
Homme Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 andre plassen var jo bare no microplex vindow kit lignendes greier..tragisk mener da jeg Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Neste år skal jeg kjøpe en psu med masse watt og melde meg på Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg sier egentlig ikke så mye på førsteplassen i casemod. Hjemmebygget, med svært pene materialer. Fjortisene er kanskje ikke så fan av teak og messing må vite, men så var det vel ikke fjortiser som satt i juryen heller. Men andreplassen gjør meg målløs, og får meg til å lure på hva tredjeplassen gikk til Javel... så du syntes førsteplassen var fin? God bedring.... Nå er ikke jeg noen casemodder, langt i fra, men det hjelper fint lite å bruke tik og messing (selv om dette kunne blitt veldig bra), når du setter det sammen på den måten der, spør du meg... Og forresten er det straks 7 år siden min 14-årsdag! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Vi etterlyste først og fremst PC-er i to kategorier, kraftigste/dyreste og beste casemod Måtte bare ut heve Dyreste ... nei dette vare en useriøs kåring det skal vere sikkert ... Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Q-Tech 550W uh javel.. skulle heller kutta 2 av de 10 hardiskene og kjøpt bedre psu for pengene.... 1gb ram er jo ikke akkurat banebrytende lenger.. og for et j*vla rot i den kassa.... Endret 16. februar 2004 av zandro Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Her prøver altså Digi.no å gjøre noe for alle de jomruene der ute som sitter å taster hele dagen/natten, og det eneste dere kan gjøre er å snakke ned om både juryen og deltagerne! For meg virker det som det er noen av dere som virker litt sure for at kanskje deres kabinetter/pc`r ikke vant konkuransen..bare en tanke.. Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Her prøver altså Digi.no å gjøre noe for alle de jomruene der ute som sitter å taster hele dagen/natten, og det eneste dere kan gjøre er å snakke ned om både juryen og deltagerne! For meg virker det som det er noen av dere som virker litt sure for at kanskje deres kabinetter/pc`r ikke vant konkuransen..bare en tanke.. For meg høres det ut som du synes det var verdige vinnere jeg? Neida en spøl det der men lit rart at en med mye hd plass vinner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå