IntelAmdAti Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Rise of nations vil ikke starte, det kommer en ulovlig operasjon feilmelding. Jeg har reinstallert 5-6 ganger til nå og prøvd med forskjellige patcher.. Jeg har prøvd alt jeg kan tenke på, men jeg får det ikke til å virke. Får jeg dette til å virke så kjøper jeg det, det eier Specs min står i profil. Lenke til kommentar
Ganjaman Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Får jeg dette til å virke så kjøper jeg det, det eier Hmm. Piratkopi? Det er noe som bryter med retningslinjene. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 Nope Jeg låner spillet av kompis.. Jeg tør ikke kjøpe noe til pcen min før jeg vet det virker som det skal. CD library (piratkopiert ), en slump med spill og XD midi mate ligger ubrukt fordi pcen min ikke samarbeider helt. Lenke til kommentar
Ganjaman Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Ok. Men jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med problemet. Høres ut som du har testet det meste. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 Det forundrer meg ikke om det er umulig å fikse feilen heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå