chris_83 Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Fått nytt hk, skjermkort, CPU og minne. Men har gammle HD, hvor jeg hadde Win XP innstallert. Men har en del driver problemer osv. Kan det være fordi jeg ikke har innstalert Win XP for de nye komponentene? Og derfor har drivere for alt mulig på maskinen? Burde jeg reinnstalere WinXP Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Det er nok derfor det går skeis nå ja. Mulig du kan avinstallere alle de gamle driverene, men det lureste vil være å installere windows på nytt. Lenke til kommentar
chris_83 Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 alle enige med suzze? Lenke til kommentar
Mira Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 joda, forsåvidt enig. Men det beste ville være å formatere harddisken(e). Da starter du på en måte med "blanke ark" og alt blir mye greiere. Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Støtter suzze og Mira i denne saken. Det mest fornuftige er nok å reinstallere XP. Da er den foretrukne løsningen å formatere OS-partisjonen (C:). Hvis du ikke er redd for å leve litt "på kanten" kan du klare deg ved å slette driverene som ikke er i bruk lenger, for så legge inn de driverene du nå trenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå