Hainch Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Jeg har hatt problemer med min seagate 160gb , en dag starta jeg pcen også fant den ikke harddisken, jeg så i disk management og der var den men den hadde ikke noe filsystem (RAW) . Jeg formaterte og lot livet gå videre. En kammerat av meg kjøpte lik disk og fikk samme problemet. han starta maskina på nytt og da var den borte *poff* !! Er det en grunn til at de klikker ? vi har begge formatert diskene så vi fikk 149gb i stedet for 128 (windows bug). Får man fixet dette ? Eller bare suger seagate ? Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Den skal være på 149GB. Er slik på alle disker fordi produsent måler størrelsen i noe annet. Du aktiverte den, formaterte, og delte den opp i en partisjon på 149GB? Eller har du bare formatert den og ikke partisjonert den opp? Når den ble borte så kunne du forsatt finne den i disk management? Lenke til kommentar
ae82turbo Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Har du letet etter den bak pulten ? Hahahaha HD produsenter oppgir at 1GB er 1000Mb, noe som ikke er riktig. 1 GB er egentlig 1024 Mb, men hva gjør vel det ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå