@Lee Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg skriver mine tanker om dette mens jeg er i farten, sinne, frustrasjon og irritasjon syntes jeg er 100% meningsløse følelser. Jeg er ikke helt med på denne setningen. Hva slags følelse er farten? Jeg spiller ikke for rekreasjon og avslapping, jeg spiller for underholdning, samspill med andre og konkurranse. At man blir sint, skuffa og irritert høre med når man ikke presterer det man er god for. Hvis alle er totalt likegyldig til sine prestasjoner så ville vi hatt et meget flott samfunn. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Har aldri hatt store problemer med PC'en. Jeg mener uansett at det både kan være en uting og en bra ting. Foreksempel, den drar deg bort fra lekser. Det er jo ikke en bra ting. (tror ikke jeg har jort lekser uansett men.) Du slutter å feks trene. men det er jo tross alt gøy da. Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Playstation er ikke helt feilfri den heller Dark Chronicle er ett veldig bra og gøy spill, men det er ustabilt, du kommer deg ikke noe særlig lenger enn til 2. byen før det klikker for ofte til at du kommer videre. 600kr kostet det spillet, jeg fikk det byttet i ett nytt ett med samme feilen. Nå vil jeg bytte det i noe annet men jeg vet ikke om flere gøye spill ??? Har runda spillet etter 100 + spilletid, aldri hatt problemer med det... Lenke til kommentar
milamber Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Hohohohoho jaja mye rart en skal høre Positiv tanke gang er jeg helt med på og det er ihvertfall viktig i det samfunnet vi lever i også når det gjelder PC. Jeg har sett skrekkeksempler på vold mot den stakkars PC når frustrasjonen må ut og det ser ikke pent ut. Det er godt å få ut, men kjedelig når du i ettertid må kjøpe nytt. Uansett så synes jeg ikke PCer er problem, men heller en utfordring. Få bort det negative lada ordet problem og erstatt det med utfordring Det samme med spill, er alt for mye frustrasjon ute å går og jeg skjønner det til en vis grad, men husk nå på at det kun er for moroskyld man gjør det. Står man fast så finnes det et genialt verktøy som jeg tror alle her har hørt om og det heter internett Der finnes det masse info slik at man kan komme seg videre i spillet. Data er moro og ikke kom å si noe annet for eller så hadde ingen her hatt en maskin de hadde klunka på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå