Gå til innhold

Amobil.no: Hva med en katogeri til?


Anbefalte innlegg

Hallo

 

 

Leser stadig under katogerien "Mobiltelefoner".

Det hadde hvert kjekt om dere kunne latt det kun være snakk om telefoner der, teknisk osv... Også laget en egen katogeri som f.eks "Kjøp av telefon" hvor folk kunne laget poster om hvilken telefon de bør velge og sånt?

 

Da hadde det blitt mye enklere å finne frem til de forskjellige tingene syns jeg... For 9/10 poster under "Mobiltelefoner" handler nettopp om å hvilken telefon de bør velge osv...

 

Noen andre som har noen synspunkter om dette?

Endret av bjaa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er den mest tullete ideen jeg har hørt om, er vanskelig nok å måtte sjekke seks underkategorier eller noe vær dag, men det bli jo bare et ****** med ørten underkategorier.

 

Nei det beste er å fjerne disse tullete kategoriene og samle dem, er helt umulig å finne frem eller, og den siste 24 timer saken er jo for alle kategoriene på hele forumet, noe som også er uinteresant

Lenke til kommentar

Er jo greit at det er slik som det er, det kommer jo to poster pr dag og folk legger jo vekt på det tekniske etc når man kjøper telefoner så da kan mna lære det også.

 

Med den søkefunksjonen som forumet har i dag så er det alt for klønete og måtte sjekke ørten kategorier for å få svart på noen innlegg...

 

 

 

 

Kunne sagt meg enig hvis man kunne hatt en funksjon der man satte kryss ved de delene av forumet man ville se og så trykke ok. Dermed fikk man opp siste poster i de avkryssede deler av forumet. Det hadde vært digg om dere skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar

Jeg har ingenting med forumet å gjøre, men jeg er ganske enig. Litt irriterende å se 10 topics med samme tema hver dag, hadde alle sånne topics vært samlet kunne en som skulle kjøpe telefon til og med kanskje slippe å skrive et innlegg, da han bare kunne lese gjennom dette nevnte "hvilken mobil"-forumet, og kanskje funnet svartet sitt av å lese andre svar...

 

Problemet ville vel heller vært at om alle sånne topics ble samlet en annen plass en på "mobiltelefoner", ville man ikke få så mye hjelp.

 

Jeg tror i alle fall ikke det er så mange her som gidder å sitte å lese side opp og side ned på et "hvilken mobil"-forum...

 

:roll:

Lenke til kommentar

flere forumdeler: neitakk sier nok jeg ;)

 

Begrunnelse: Jeg (og sikkert flere) kommer sikkert ikke å skjekke alle forumene like regelmessig... (som jeg gjør med denne forumdelen, skjekker kun 1 gang i ukaa ellr. no..) Det vil kun gå utover forumet og "kvaliteten" tror no jeg... Dette er iallefall tillfellet på forum med alt for mange forumdeler.... ;)

Dessuten kan d kanskje være litt vanskelig for noen å vite hvor de skal hendvende seg :ermm:

Lenke til kommentar

Jeg er helt enig!

 

Hvis man ser på underkategorier ser vi at Mobiltelefoner er den eneste med over 1000 poster - over 7000 faktisk. Splitt dette i Teknisk del, underlagt dagens underkategori Symbian. Og en del HVILKEN TELEFON SKAL JEG KJØPE?

 

Operatører og tjenester kan slåes sammen med Forhandlere og verksteder, en egen kategori for brukerstøtte på en måte, der alle som har problemer, enten ved selve telefonen, eller kjøpet kan skrive. Eller de som trenger råd til valg av abb eller butikk de ønsker å handle fra.

 

De tre nederste kategoriene lesertester/diskuter artikler/ris & ros bør slås sammen til en kategori, den eneste kategorien hvor brukerne kan kommunisere med administratorene av forumet.

 

NB! Til slutt vil jeg oppfordre alle til å begynne å bruke hode, og bruke forumet på riktig måte

 

1. Se etter liknende tråder

2. Bruk emnet feltet godt

3. Du klarer antakligvis å "velge" hvilken mobil du ønsker å kjøpe, ved å se på de tekniske spesifikasjonene, som andre tråder beskriver (evt en ny kategori, hvilken telefon skal jeg kjøpe for å få erfaringer)

 

Forumet er per i dag veldig vanskelig å bruke, og jeg har gått mer og mer bort fra det, samtidig som jeg har senket min aktivitet, ikke at det er noe stort tap, men disse tre grepene ville etter min mening skapt et mye mer brukervennlig forum.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...