eaXoN Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Jeg har et problem med en toolbar som kom med msn plus(tror jeg). jeg kan ikke unstallere den. jeg har prøvd å se etter den på innstaler/uinnstaler brogremmer i kontrollpanelet. Det står at den herter "Bike Atom Obj" i vis på internett e Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) Last ned et program som heter spybot Endret 14. februar 2004 av TheDarkListener Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) Last ned et program som hater spybot Som hater spyware kanskje? SpyBot og Adaware er fine hjelpere. Du finner begge @ download.com EDIT: Denne hører forresten hjemme under sikkerhet eller programvare. Endret 14. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Last ned et program som hater spybot Som hater spyware kanskje? SpyBot og Adaware er fine hjelpere. Du finner begge @ download.com EDIT: Denne hører forresten hjemme under sikkerhet eller programvare. Sorry. litt trøtt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg