Marius_EV Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Har et problem: Skrudde på pc'en og fikk en melding opp der det stod at en system32 fil var slettet eller corrupt. Får ikke i gang windows. Hvordan fikse dette problemet? Kunne reparere det med winows cd'en, men kommer da inn i dos og er ikke akkurat så god på det. Kan noen hjelpe? (Windows XP) Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Hvis du kommer inn i sikkerhetsmodus kan du prøve en system restore derifra. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 kommer ikke inn i sikkerhetsmodus. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Når du booter opp med XP cden så sier du at du kommer inn i DOS? Er kanskje litt treg nå, men kan du utdype det... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Du prøver å reparera med recovery consol, ikke dos, XP har ikke dos Hopp over den første repareringen og gå til neste gang du får spm om rep. da starter du reparering..... Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 Får prøve det.. Lenke til kommentar
Bentrix Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 NTFS DOS oppstartdiskett Med gratisprogrammet "NTFS Reader for DOS" kan du lage DOS-oppstartdiskett som kan lese NTFS. På den måten får DOS-oppstartdisketten leserettigheter til et NTFS-volum. http://www.ntfs.com/boot-disk.htm Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 Når jeg kommer inn på reparing console så får jeg spørsmål hva jeg vil reparere: 1:c:/Windows, når jeg da velger 1 så kommer bare dette opp : c:/windows/ Forstår ikke.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Når jeg kommer inn på reparing console så får jeg spørsmål hva jeg vil reparere: 1:c:/Windows, når jeg da velger 1 så kommer bare dette opp : c:/windows/ Forstår ikke.. Du hopper over der og fortsetter til neste reparering...... Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 Hvordan? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Hvordan? Du fortsetter som helt vanlig installasjon av xp, event. start på nytt og hopp over rep. consolen, gå videre til neste valg, inst. eller rep. velg rep. da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå