Gulliksen Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Jeg installerte msn pluss men fikk sjokk av alt av spyware og dritt som kom opp så jeg avinstallerte hele dritte. Men noen som vet om en tilleggspakke jeg kan legge til så jeg får en away msg ? Hvis noen sender meldig så kommer det en beskjed om at jeg er å gjør mitt fornødende osv.. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) Ikke brukbar Endret 15. februar 2004 av eiriksen Lenke til kommentar
Blib Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Under installasjon av MSN Plus kan du velge bort spywaren Lenke til kommentar
Crack Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Gulliksen Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 prøvde msn controller men får bare beskjed under startup av programmet at jeg ikke er signet inn i msn og at jeg skal signe inn og prøve på nytt .. men jeg er jo signet inn Lenke til kommentar
Blib Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Bare bruk MSN Pluss uten spyware da? Det er nemlig et forsøk på å lure deg. Under installasjon kommer du til et stykke tekst også står det "YEs, I accept" og "No, I dont accept" eller noe lignende. Bare velg no og fortsett installeringen Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 prøvde msn controller men får bare beskjed under startup av programmet at jeg ikke er signet inn i msn og at jeg skal signe inn og prøve på nytt .. men jeg er jo signet inn My bad Burde ha sjekket det litt mer ut, støtter bare versjon 4.0, litt gammelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå