Mushaboom Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Pcen virker litt ustabil og jeg mistenker at det kanskje er RAMen. Får diverse meldinger om at jeg må lukke programmer grunnet for lite minne. Dette skjer tilogmed med kun Paint, MSN og Mediaplayer oppe.. Kan noen anbefale ett Mem-test program? Skriv gjerne link og hva som er akseptable resultater Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Memtest86 er iallefall ett. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Hvis du ikke finner noen feil, kan du prøve "burn in test". Den sjekker de fleste komponenter. Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Eventuelt den enklere utgaven MemTest. Kjører fra Windows. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 Eventuelt den enklere utgaven MemTest. Kjører fra Windows. Skal teste den nå, skal se om jeg får noen feil. I det siste har jeg merket at musikk har en tendens til å hakke litt av og til-kan dette oppstå hvis RAM er ustabil? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 Auda: "you have faulty RAM and should replace it" Klarte bare 5 min i mem-test Bare å levere inn brikken nå eller? Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Auda: "you have faulty RAM and should replace it" Klarte bare 5 min i mem-test Bare å levere inn brikken nå eller? Tror det ja. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 Er det noe spesiellt jeg bør vite om garanti på RAM? Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Er det noe spesiellt jeg bør vite om garanti på RAM? Du har vanlig norsk kjøpslov å gå etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå