jendor Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg har både SX1 og 6600 - det jeg kan si er at det er svært liten forskjell på skjermene - det eneste med SX1 er at plastikken foran skjermen gjør at den kan se bittelitt mer grumsete ut enn 6600. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg har både SX1 og 6600 - det jeg kan si er at det er svært liten forskjell på skjermene - det eneste med SX1 er at plastikken foran skjermen gjør at den kan se bittelitt mer grumsete ut enn 6600. Aha, syntes skjermen så litt "rar" ut ja. Lenke til kommentar
-:Coldplay:- Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg har både SX1 og 6600 - det jeg kan si er at det er svært liten forskjell på skjermene - det eneste med SX1 er at plastikken foran skjermen gjør at den kan se bittelitt mer grumsete ut enn 6600. Enig det bildet i testen til amobil er fryktelig missvisende Lenke til kommentar
jendor Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Enig det bildet i testen til amobil er fryktelig missvisende Det er ikke bare misvisende.. det er totalt feil Hvis de skal lage sånne bilder, så bør de lages på en skikkelig måte! Det er ikke det at det finnes noen skikkelig gode måter å fotografere små lcd-skjermer på, men ihvertfall burde det ikke tas bilde side ved side, men heller hver for seg slik at lysfordeling osv blir helt lik for hvert bilde. Man bør også stille inn blender og lukkertid slik at det blir identisk. I tillegg kan det hende at plastikken foran skjermene gjør det vanskelig å ta bilde av de. Så tro meg, det bildet som er presentert er totalt feil. Lenke til kommentar
-:Coldplay:- Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Så tro meg, det bildet som er presentert er totalt feil. Enig, det var derfor jeg ikke trodde c u m8 ike hadde sett skjermen "live" har man det bør man vite at det er STOR forskjell på det bildet til amobil og hvordan skjermen er i virkeligheten. Og da blir det litt rart å oppfordre folk til å se et bildet du vet er feil. Lenke til kommentar
Heiberg Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Billederne i Amobil's test siger ikke noget om skærmen hos henholdsvis SX1 og N6600. De viser bare forskellen på kameraerne i dårlig belysning. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) 1. Jeg har prøvd den live. Jeg gikk utifra at Remerser ikke hadde det, og henviste ham til Amobil's test, enn å be han gå ned på nærmeste mobil-sjappe. LOL! dra til en mobil sjappe selv... selvfølgelig har jeg prøvd den... hadde den faktisk en kort stund også; men d bryr du deg vel lite om... Likte ikke tlf. men skjermen er uansett blant de bedre! derfor at jeg tok den med.... Men 6600 sin er bedre EDIT: jeg har ikke lest testen skikkelig... skal gjøre d nå... Kikker nesten aldri på skjerm bilder; de er for misvisende ganske enkelt når d gjelder kontrast ol. Endret 15. februar 2004 av Remerser Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Med litt bedre tid, og litt bedre fokusinstillinger, så kan et screenshot bli bra. (Tatt uten stativet mitt, tho, frihånd...) Eksempel på mottatt melding (813x525; 32,8kB) Lenke til kommentar
-:Coldplay:- Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Med litt bedre tid, og litt bedre fokusinstillinger, så kan et screenshot bli bra. (Tatt uten stativet mitt, tho, frihånd...) Eksempel på mottatt melding (813x525; 32,8kB) Ja det var ganske bra Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Linken funket ikke... Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) 6600 har lysere skjerm. SX1 har sterkere farger. Endret 15. februar 2004 av arehei Lenke til kommentar
-:Coldplay:- Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) Linken funket ikke... Linken til tadcomp, den funker for meg Endret 15. februar 2004 av -:Coldplay:- Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Linken funket ikke... Linken til tadcomp, den funker for meg Den funker for meg også nå. Den funket ikke i stad. Hmm, rart... Uansett, bildet ble ganske bra. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg har klart mye bedre bilder andre ganger, dog med stativ Lenke til kommentar
jendor Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 6600 har lysere skjerm. SX1 har sterkere farger. Og vi vet med 100% sikkerhet at alle innstillinger er 100% like? Jeg har begge telefonene.. det er ikke så stor forskjell på samme bildet, synes nå jeg. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 hadde du begge skjermene på maks? (tadcomp) Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) Hva begge skjermer ? Endret 17. februar 2004 av tadcomp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå