Gå til innhold

Kvalitet og Oppløsning på skjerm

Sealine

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Jeg har både SX1 og 6600 - det jeg kan si er at det er svært liten forskjell på skjermene - det eneste med SX1 er at plastikken foran skjermen gjør at den kan se bittelitt mer grumsete ut enn 6600.

Aha, syntes skjermen så litt "rar" ut ja.

Lenke til kommentar
Enig det bildet i testen til amobil er fryktelig missvisende ;)

Det er ikke bare misvisende.. det er totalt feil :no:

Hvis de skal lage sånne bilder, så bør de lages på en skikkelig måte!

Det er ikke det at det finnes noen skikkelig gode måter å fotografere små lcd-skjermer på, men ihvertfall burde det ikke tas bilde side ved side, men heller hver for seg slik at lysfordeling osv blir helt lik for hvert bilde. Man bør også stille inn blender og lukkertid slik at det blir identisk.

I tillegg kan det hende at plastikken foran skjermene gjør det vanskelig å ta bilde av de.

Så tro meg, det bildet som er presentert er totalt feil.

Lenke til kommentar
Så tro meg, det bildet som er presentert er totalt feil.

Enig, det var derfor jeg ikke trodde c u m8 ike hadde sett skjermen "live" har man det bør man vite at det er STOR forskjell på det bildet til amobil og hvordan skjermen er i virkeligheten. Og da blir det litt rart å oppfordre folk til å se et bildet du vet er feil.

Lenke til kommentar
1. Jeg har prøvd den live. Jeg gikk utifra at Remerser ikke hadde det, og henviste ham til Amobil's test, enn å be han gå ned på nærmeste mobil-sjappe.

LOL! dra til en mobil sjappe selv...

selvfølgelig har jeg prøvd den... hadde den faktisk en kort stund også; men d bryr du deg vel lite om... Likte ikke tlf. men skjermen er uansett blant de bedre! derfor at jeg tok den med.... Men 6600 sin er bedre ;)

EDIT:

jeg har ikke lest testen skikkelig... skal gjøre d nå... Kikker nesten aldri på skjerm bilder; de er for misvisende ganske enkelt når d gjelder kontrast ol.

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...