argasteDJ Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 (VG.NO {96 år gammel dame ranet} ) Hvordan er det mulig??? blir så fly forbannet at jeg får lyst til å denge meg selv i hodet over hvordan norge er blitt veldig offtopic, men en tanke vekker?? jeg har selv blitt ranet en gang i oslo.. og syns det var jævlig!!! men at noen kan gjøre det med ei 96 år gammel dame er forkastelig!!!! Dagens OFFTOPIC!!! måtte bare si det hilsen EN OPPGITT NÆRD Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 (VG.NO {96 år gammel dame ranet} ) Hvordan er det mulig??? blir så fly forbannet at jeg får lyst til å denge meg selv i hodet over hvordan norge er blitt veldig offtopic, men en tanke vekker?? jeg har selv blitt ranet en gang i oslo.. og syns det var jævlig!!! men at noen kan gjøre det med ei 96 år gammel dame er forkastelig!!!! Dagens OFFTOPIC!!! måtte bare si det hilsen EN OPPGITT NÆRD HEHEHE! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Er det i det hele tatt noen som leser denne? Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Annet om hardware.......... hmmmm...... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Folk som raner 95 år gamle damer med gåstol burde blitt satt i gapestokk eit år midt i Oslo med rotne egg tilgjengelig for de som måtte føle for det. Feilpostet er den ja Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Ja det er sykt. Må være noe som mangler de. ikke penger. men du kunne posta det i søppel istede...eller dratt det inn på politikk og posta det i politikk forumet. eller sagt ett elelr annet om hw, og at dette var ett tillegspørsmål, eller link til tråden i søppel...mange muligheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg